W czwartym kwartale 2022 roku liczba subskrypcji Netflixa w USA i Kanadzie wzrosła o 0,91 mln do 74,3 mln, w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki o 3,2 mln do 76,73 mln, w Ameryce Łacińskiej o 1,76 mln do 41,7 mln, a w regionie Azji i Pacyfiku o 1,79 mln do 38,02 mln.- Rok 2022 był trudnym rokiem, z wyboistym początkiem, ale i pomyślnym zakończeniem. Wierzymy, że mamy jasno wytyczoną ścieżkę ku ponownemu przyspieszeniu wzrostu przychodów: dalej ulepszać wszystkie aspekty serwisu Netflix, wprowadzać płatne dzielenie się kontem i budować naszą ofertę z reklamami. Jak zawsze, nasze sukcesy nadal zadowalają naszych subskrybentów i z biegiem czasu budują jeszcze większą rentowność - czytamy w liście Netflixa do akcjonariuszy.
- Chciałbym podziękować Reedowi za jego wizjonerskie przywództwo, opiekę mentorską i przyjaźń przez ostatnie 20 lat. Wszyscy nauczyliśmy się tak wiele dzięki jego intelektualnemu rygorowi, uczciwości i gotowości do podejmowania dużych wyzwań - i nie możemy się doczekać współpracy z nim przez wiele kolejnych lat. Odkąd Reed zaczął delegować nam zarządzanie, Greg i ja zbudowaliśmy silny model operacyjny oparty na naszych wspólnych wartościach i podobnym podejściu do rozwoju. Jestem bardzo podekscytowany rozpoczęciem tego nowego rozdziału z Gregiem jako współdyrektorem - powiedział Ted Sarandos.
Oprócz tych zmian, Bela Bajaria, do tej pory szef globalnej telewizji, została dyrektorem treści, a Scott Stuber został powołany na stanowisko prezesa Netflix Film.- Czuję się zaszczycony, że mogę zostać współdyrektorem generalnym Netflixa. Ted i ja pracowaliśmy razem przez wiele lat, budując ogromne zaufanie i wzajemny szacunek. Motywuje nas ten sam cel: chęć lepszego służenia naszym subskrybentom, abyśmy mogli nadal rozwijać naszą działalność - dodał Greg Peters.
W listopadzie Netflix wprowadził w 12 krajach nowy plan subskrypcji z reklamami. Wierzy, że reklama będzie znaczącym długoterminowym źródłem przychodów i zysków.- Nasze prognozy mniejszej liczby nowych subskrypcji w pierwszym kwartale 2023 roku w porównaniu z czwartym kwartałem 2022 roku są zgodne z normalną sezonowością i uwzględniają silny wzrost liczby subskrybentów w czwartym kwartale 2022 roku - czytamy w liście Netflixa do akcjonariuszy.
Wraz z wprowadzeniem płatnego współdzielenia konta subskrybenci Netflixa w wielu krajach będą mieli możliwość dopłaty, jeśli będą chcieli udostępniać Netflix osobom, z którymi nie mieszkają.- Dzisiejsze powszechne udostępnianie haseł (ponad 100 mln gospodarstw domowych) osłabia naszą długoterminową zdolność do inwestowania w Netflix i ulepszania go, a także budowania naszej działalności. Chociaż warunki użytkowania ograniczają korzystanie z serwisu Netflix do jednego gospodarstwa domowego, zdajemy sobie sprawę, że jest to zmiana dla subskrybentów, którzy udostępniają swoje konto w szerszym zakresie. Dlatego ciężko pracowaliśmy, aby stworzyć dodatkowe nowe funkcje, które poprawią korzystanie z serwisu Netflix, w tym możliwość sprawdzania przez subskrybentów, z jakich urządzeń konto jest używane, oraz przenoszenia profilu na nowe konto - informuje Netflix.
Mini PC Homatics Dongle R 4K
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
259 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C
Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...
539 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R Lite 4K
Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...
299 zł Więcej...