Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Konsekwentnie realizujemy strategię:
„Wspomnienia - wrażenia - westchnienia”, która zyskuje uznanie coraz szerszego grona publiczności, informuje nadawca Antena HD.
W grupie docelowej 16-59 lat kanał
Antena HD odnotował 56% wzrost rok do roku udziału w rynku (SHR) z 0,41 do
0,64% (styczeń 2023/styczeń 2024), wyprzedzając m.in. FX, TVP HD, Wydarzenia 24, Polsat Play czy TVP Sport. Średni czas oglądania Antena HD w ciągu doby (ATS) wzrósł o 45% do
35 min 58 s.
W grupie ogólnej (ALL TV 4+) udział w rynku wzrósł o 30%, ATS o 22%, a AMR (średnia oglądalność minutowa) o 34%.
Jak informuje nadawca, flagowe audycje Antena HD, w tym
„Columbo”, „77 TV” oraz
„Łowcy Skarbów”, cieszą się nieustającym zainteresowaniem, z udziałami rynkowymi sięgającymi nawet 1,47% SHR. Szczególnie produkcja własna grupy MWE Networks „77 TV” wyróżnia się rekordową popularnością, osiągając 1,3% udziału w rynku. Natomiast oglądalność jednego ze styczniowych odcinków „Columbo” sięgnęła
167 tys. widzów (AMR).
Wszystkie dane: Nielsen.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.