Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd, zyskując nowe logo, w którym wykorzystano czcionkę znaną z innych marek Grupy Polsat Plus. - Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus - informuje Netia. W tym samym czasie premierę ma dekoder Android TV - Netia Soundbox 4K.
Netia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Netia jest polskim operatorem z 30-letnią historią, a od 2018 roku jest częścią Grupy Polsat Plus. Jak informuje, rozpoczęta właśnie ewolucja identyfikacji wizualnej marki Netia wpisuje się w zrealizowany przez Grupę Polsat Plus w połowie 2021 roku projekt harmonizacji i rebrandingu marek, który był unikatowym projektem marketingowo-reklamowym w skali światowej.
- Wyrazisty i bardzo spójny na poziomie strategicznym i wizualnym system nowej identyfikacji umożliwia szybkie skojarzenie, czym jest i co oferuje dana marka. Język ten również podkreśla fakt przynależności wszystkich marek do jednej Grupy - czytamy w komunikacie Netii.
Zmiany identyfikacji wizualnej, w tym wymiana logo Netii, m.in. w materiałach reklamowych czy infrastrukturze, mają następować stopniowo.
– Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki – powiedział Andrzej Abramczuk, prezes zarządu i dyrektor generalny Netia S.A.
Nowe szaty Bogini Netii
19 lutego br. wystartowała również druga telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej, wcielającej się w Netię, Boginię Nieziemskiej Rozrywki. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery) emitowane będą 30 s spoty reklamowe pakietu: Światłowód, Telewizja, Disney+ przez 3 miesiące na start za 0 zł, a następnie za 75 zł miesięcznie.
Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Tychach, Sosnowcu, Wrocławie, Trójmieście, Lublinie i Gliwicach.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spot wyprodukowała firma TFP.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.