Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Niemiecki nadawca sportowy ogłosił wejście tureckiej grupy medialnej w charakterze inwestora strategicznego. Wielokanałowa platforma widzi duży potencjał wzrostu dzięki tej synergii. Jesienią br. ma zostać uruchomiony nowy program typu reality „Exatlon” w darmowym kanale telewizyjnym Sport1.
Założyciel
Acunmedya, Acun Ilıcalı, wyraził zadowolenie z nowych kanałów dystrybucji w krajach niemieckojęzycznych i ma nadzieję zaoferować widzom w Niemczech, Austrii i Szwajcarii innowacyjne i inspirujące programy.
Gdy Sport1 i Acunmedya świętują strategiczne partnerstwo i planowaną ofensywę treści, pojawiają się doniesienia dotyczące kondycji finansowej Sport1 Medien AG i jej spółki macierzystej Highlight Communications AG. Podział "pół na pół" sugeruje, że wszelkie decyzje nie będą w pełni dobrowolne. W końcu taki podział może spowodować problemy w głosowaniu, więc może to pierwszy krok w kierunku dalszej wyprzedaży?
Nasuwa się sugestia, czy
Sport1 straci prawa do części swojego obecnego programu i będzie musiał polegać na nowej zawartości. Tak czy inaczej, nadawca będzie musiał dużo zapłacić za program od nowego akcjonariusza i co to będzie oznaczało dla obecnej ramówki, tj. które programy zostaną usunięte z anteny
Sport1? Wielu widzów zada pytanie, czy popularne piłkarskie talk-show „Stahlwerk Doppelpass” zostanie w ofercie kanału.
Umowa między Highlight Highlight Communications AG i Acunmedya nie została jeszcze sfinalizowana
Umowa jest związana różnymi warunkami, takimi jak klauzule dotyczące mediów i zgody organów antymonopolowych.
Sport1 niedawno nawiązał współpracę z
Deutsche Streaming Allianz GmbH. Porozumienie dotyczy nowych rozwiązań w zakresie przesyłania strumieniowego i treści.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.