Plus i Polsat Box otwierają swoje salony w nowej, nowoczesnej aranżacji. Do wejścia zaprasza jasna i ciepła kolorystyka wnętrz odpowiadająca współczesnym trendom. W każdym z salonów klienci mogą przetestować sprzęt i zapoznać się z hitami sprzedażowymi, smartfonami, akcesoriami, słuchawkami, zegarkami, ofertą internetu, telewizji, SmartDOM i na kartę oraz produktami Apple (w wybranych lokalizacjach).– Co jakiś czas trzeba robić remont. To jest świetna okazja, żeby na nowo spojrzeć na koncepcję punktów sprzedaży. My je nazywamy salonami, zupełnie nieprzypadkowo - są trochę jak salon w domu. Chcemy, żeby klienci czuli się tu swobodnie, jak u siebie i żeby mogli sobie wybrać to, co jest dla nich najfajniejsze, w najbardziej komfortowych warunkach, ale też zależy nam bardzo, żeby nasi sprzedawcy mieli tutaj naprawdę dobre warunki pracy. Spędzają tu całe dnie, oferując najlepsze rozwiązania klientom. Komfort i to, w jakich warunkach to robią, też jest ważny, nie tylko dla nich, ale i dla nas – mówi Piotr Skrzypczak, dyrektor sprzedaży B2C w Grupie Polsat Plus.
Wnętrza punktów w nowej odsłonie zostały zaprojektowane i dopasowane do postępującego procesu cyfryzacji. E-podpisy w miejsce tych standardowych, a także ulotki i katalogi, które można pobrać na telefon poprzez kod QR. Ponadto jednym z głównych kryteriów wyboru form ekspozycji jest energooszczędność wykorzystanych elementów aranżacji.– Taka forma ekspozycji pozwala na zapoznanie się z aktualnymi nowościami i promocjami w błyskawiczny sposób. Wszystko to sprawia, że klient doświadcza efektu immersji – od wejścia zanurza się w świecie oferty Plusa i Polsat Box, od telekomunikacji, poprzez content, rozrywkę, aż po najnowsze technologie sprzętowe. Dzięki temu odwiedzający z łatwością „wybiera swoje wszystko” i dopasowuje ofertę do swoich potrzeb – informuje Grupa Polsat Plus.
To pierwszy etap zmian wizualizacji salonów Plusa i Polsat Box, które w 2024 roku obejmą kolejne punkty sprzedaży w całej Polsce.– Wprowadzenie tego typu cyfrowych i energooszczędnych rozwiązań w salonach wpisuje się w długofalową strategię zrównoważonego rozwoju Grupy. Warto także pamiętać, że w każdym z punktów sprzedaży Plusa, również w tych nowych, można skorzystać z ekologicznej usługi Plus Odkup. Dzięki niej smartfony, które są nadal funkcjonalne, zyskują drugie życie, podczas gdy te, które nie nadają się do dalszego użytku są utylizowane w odpowiedni sposób – informuje Grupa Polsat Plus.