dodano: 2024-03-11 15:51 | aktualizacja:
2024-03-12 10:14
autor: RO |
źródło: Eutelsat/DigitAlb
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pakiet eCLUTCH testuje od 7 marca br. na satelicie Eutelsat 16A (16°E), tp A01 o częstotliwości 10,721H (SR: 30000, FEC: 3/5; DVB-S2/8PSK). Nadawane są 4 kanały HD - Ginx TV, ESR 24, Bigg TV i Senemedia - wszystkie zaszyfrowane w Conax. W najbliższym czasie oferta ma zostać poszerzona do 10 kanałów o tematyce e-sportowej.
Należy zauważyć, że nieco wcześniej były przeprowadzane testy przekazu
MPEG-4 HD PAL COLORBARS - najpierw na satelicie
Eutelsat Hot Bird 13G (13°E), a później na
Eutelsat 16A (16°E). Przekaz był przymiarką do uruchomienia usługi
eCLUTCH.
Oczekuje się, że do 2028 r. rynek e-sportu na całym świecie przekroczy 856 mln użytkowników, a miliony widzów będą oglądać, jak eksperci grają w swoje ulubione gry. Choć głównie dystrybuowane za pomocą platform streamingowych i sieci społecznościowych,
iKO Media Group rozszerza zasięg tych treści na trudno dostępne obszary za pomocą tradycyjnego odbioru przez satelitę z nowym podejściem do dystrybucji e-sportu.
Włączając transmisję satelitarną do swojej strategii dystrybucji,
iKO Media Group zwiększa zasięg kanałów do milionów gospodarstw domowych. Pozwoli to nadawcom i platformom telewizyjnym dotarcie do nowych odbiorców oraz dostarczyć treści, które wcześniej były niedostępne dla milionów widzów.
Ta nowa, wieloletnia umowa pomiędzy
Eutelsat a
iKO Media Group reprezentuje nowy model biznesowy dla
Eutelsat, pokazując jego zdolność do ewolucji jako dostawcy rozwiązań i współpracującego z partnerami w celu opracowywania rozwiązań, które zapewnią wartość klientom i użytkownikom końcowym.
Usługa została już wybrana przez wiodącą platformę płatnej telewizji w Albanii (DigitAlb), która rozszerzy swoją ofertę treści, aby przyciągnąć nowych abonentów.
Blisko miliard ludzi na całym świecie ogląda gry wideo i turnieje. Dla mediów e-sport to ogromna szansa na dotarcie do nowej grupy docelowej w taki sam sposób, jak ma to miejsce w przypadku sportu, muzyki czy wydarzeń. Jestem bardzo podekscytowany budową tego mostu z tak silnym i zaufanym partnerem jak Eutelsat. Uruchomienie eCLUTCH na DigitAlb i w całym regionie EMEA to osiągnięcie kilkumiesięcznej ciężkiej pracy, ale dopiero początek fantastycznej przygody
- powiedział współzałożyciel eCLUTCH, Arnaud Verlhac.
Jesteśmy zaszczyceni, że IKO Media wybrało nas do uruchomienia tej nowej, innowacyjnej platformy. Umowa reprezentuje zarówno nowe rodzaje treści, które wprowadzamy na satelitę, jak i rolę satelity w umożliwianiu nadawcom zwiększania zasięgu i dotarcia do nowych grup odbiorców. Cieszymy się również, że nasz główny klient, DigitAlb, już udostępnia eCLUTCH swoim abonentom
- powiedziała dyrektor generalna Video Business Unit w Eutelsat, Laurence Delpy.
Sprawdź parametry techniczne nowej platformy eCLUTCH na satelicie Eutelsat 16A (16°E).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.