Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nadawca we wtorek, 25 czerwca br. podał w sieciach społecznościowych, że jego kanał utracił dostęp do swoich platform technologicznych, wśród których jest poczta elektronicznej obsługi klienta.
Widzowie zgłaszali wcześniej, że w programach na żywo występują problemy z kamerą. Później Alex Knowles z
Seen On TV zrzucił winę na platformy, z którymi współpracuje i nieoczekiwany wzrost kosztów. W komentarzu na
ShoppingTelly.com Knowles napisał, że kanał musi poszukać inwestorów, aby kontynuować działalność.
Kanał, komunikując się wyłącznie za pośrednictwem postów w mediach społecznościowych, do niedawna zapewniał widzów, że zamówienia zostaną zrealizowane. Klienci zgłaszali jednak brak dostawy ostatnio zamówionych produktów.
Zgodnie z surowymi zasadami
Sky nałożonymi na listy kanałów, kanał
Seen On TV został usunięty z EPG (k. 682). Nadawcy tracą miejsce, jeżeli nie mogą prowadzić emisji.
Freeview pozwala nadawcom zawiesić program na około 3 miesiące przez utratą pozycji w EPG.
Seen On TV wystartował 5 czerwca 2024 roku w platformie satelitarnej
Sky UK i
w przekazie niekodowanym (FTA) z satelity Astra 2G (28,2°E). Chwilę później został dodany do platform
Freesat i
Freeview. Aktualnie pozycja programowa
Seen On TV HD jest aktywna, ale bez emisji (czarny ekran).
Parametry techniczne Seen On TV HD:
Astra 2G (28,2°E)
tp. 104 (11,685 GHz, pol. V, SR: 23000, FEC: 2/3; DVB-S2 / 8PSK)
ID:
Seen On TV HD
PID V: 2308 (MPEG-4/HD)
PID A: 2307 (eng, ac3)
PID PCR: 2308
SID: 55300
PID PMT: 258
Provider: BSkyB
Kodowanie: brak (FTA)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.