reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Stagnacja na hiszpańskim rynku pay-tv

dodano: 2007-01-22 12:57 | aktualizacja: 2007-01-22 13:40
autor: Magda Kowalczyk | źródło: adtv

Według raportu CMT - komisji rynku telekomunikacyjnego hiszpański rynek płatnej telewizji od trzech lat utrzymuje ten sam wynik - 23 proc. udziału. Ze wszystkich, hiszpańskich 15 mln telewizyjnych gospodarstw, około 3,5 mln korzysta z usług płatnej telewizji.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z usług Digital+ korzysta 2 mln abonentów (13,2 proc.), operator kablowy ONO posiada 950 tys. klientów, Imagenio - 350 tys. Z usług innych rynkowych graczy (kablówki i platformy IPTV) korzysta 200 tys. gospodarstw.

Wyniki udziału hiszpańskich płatnych telewizji w rynku sa bardzo niskie w porównaniu do innych europejskich krajów, takich jak Wielka Brytania, Francja i Niemcy.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...