dodano: 2007-01-24 13:15 | aktualizacja:
2007-01-24 13:41
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: GW
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że jakiś czas temu udziały w stacji kupił koncern medialny News Corp.
Na mocy nowej koncesji nadawca ma obowiązek emitowania siedmiu godzin programów informacyjnych i publicystycznych w tygodniu, z kolei te o charakterze rodzinno-chrześcijańskim 21 godzin w tygodniu. Programy religijne mają stanowić 7 godzin tygodniowej ramówki, a tylko 3 godziny programy przyrodnicze i edukacyjne.
Wniosek o zmianę koncesji został złożony do KRRiTV w listopadzie 2006 roku.
Nadawca liczy, że zmieniając profil stacji zdobędzie ona większą publiczność, a co za tym idzie powiększy się także ilość reklamodawców.
Niestety, na razie TV Puls potrzebuje nowych częstotliwości naziemnych. Korzystanie z ośmiu nadajników naziemnych pozwala na dotarcie tylko do 16 proc. polskich gospodarstw.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.