dodano: 2007-02-07 14:17 | aktualizacja:
2007-02-07 17:02
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sprzedaż produktów na amerykańskim rynku przyniosła ponad 50 proc. zysku. Zysk przed opodatkowaniem i koszty restrukturyzacji wyniosły 1,4 mln funtów w porównaniu ze stratą 8,9 mln funtów w roku ubiegłym.
Tak duży postęp na amerykańskim rynku jest wynikiem długoterminowej strategii spółki Pace mającej na celu zdobycie największego rynku cyfrowej telewizji. Aktualnie Pace dostarcza HD MPEG-4 PVR platformie DirecTV i dużej liczbie amerykańskich kablówek.
Ilość transportu do Ameryki znacząco wzrosła do 0,6 mln, w porównaniu z 0,1 mln w 2005 roku, po tym jak rozpoczęto dostawę produktów dla DirecTV i Comcast, dwóch największych amerykańskich operatorów pay-tv.
Obecnie Pace dostarcza swoje odbiorniki dla ponad 20 operatorów kablowych, a to dzięki obecnej współpracy z Rogers i Vidéotron w Kanadzie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.