dodano: 2007-05-17 16:09 | aktualizacja:
2007-05-17 18:25
autor: Janusz Sulisz |
źródło: worldscreen/Euroconsult
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
120 mld dol. dochodów stacji tematycznych, przy 57 mld dol. w 2006 to 9 proc. wzrost w każdym roku.
Telewizyjne stacje tematyczne TV mają doskonałe perspektywy do 2016, a każdy uruchomiony kanał powinien szybko zacząć generować dochody.
Co interesujące, sześć amerykańskich grup medialnych —Time Warner, Disney, Viacom, News Corp., Liberty Media i Discovery—mają w 2006 roku blisko 38 proc. udział w światowym rynku tematycznych stacji oraz generują 57 proc. dochodów.
W 2006 roku było 1167 marek kanałów tematycznych , przy ogólnej liczbie 5065 oddzielnych kanałów. Oczekuje się, że do 2016 roku nastapi wzrost odpowiednio do 1826 marek kanałów i 9937 stacji tematycznych przed 2016.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.