reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Eurosport - kanał elit

dodano: 2007-06-19 21:31 | aktualizacja: 2007-06-21 15:49
autor: Janusz Sulisz | źródło: eurosport

eurosport_big_logo_sk.jpg Badanie EMS 2007 (European Media and Marketing Survey) dotyczące popularności europejskich stacji telewizyjnych po raz 12 z rzędu potwierdziło, iż Eurosport jest najchętniej oglądanym kanałem w Europie. Badanie EMS obejmuje 20% najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie tej każdego dnia Eurosport ogląda 4.2 miliona osób (11%). W przeliczeniu na średnią tygodniową Eurosport ogląda 12.3 miliona widzów (31%). Eurosport osiąga jeszcze lepsze wyniki w specyficznych grupach docierając do 34% menedżerów średniego szczebla oraz do 35% menedżerów i przedstawicieli kadry zarządzającej, której dochody są najwyższe w Europie.

Bardzo dobre wyniki Eurosportu są wzmacniane szybkim rozwojem kanału Eurosport 2, który codziennie ogląda 350 tysięcy widzów.

Eurosport już 12 rok z rzędu utrzymuje pozycję lidera wśród ogólnoeuropejskich kanałów tematycznych bez względu na rodzaj stacji (sport, wiadomości, muzyka, rozrywka …), porę dnia w czasie, której widzowie oglądają telewizję lub wysokość zarobków widzów. Potwierdza to jeszcze raz, że sport jest unikatową dziedziną pozwalając dotrzeć do europejskich elit.

W sezonie 2007/2008 relacje Eurosportu po raz kolejny będą stały na najwyższym poziomie. Wśród nich znajdą się m.in. Igrzyska Olimpijskie Pekin 2008, Euro 2008, a także mistrzostwa świata w lekkiej atletyce Osaka 2007 oraz US Open. Taki kalendarz imprez daje pewność, że popularność Eurosportu wśród europejskich elit na pewno nie spadnie.

Tygodniowy zasięg w % wśród grupy najlepiej zarabiających europejczyków.










Eurosport31.3
MTV27.8
Discovery Channel18.4
EuroNews18.0
CNN International17.5
Sky News15.3
National Geographic Channel14.7
BBC World11.6
TV5 Monde7.2
CNBC6.7
Travel Channel6.7
Bloomberg TV6.1


Badania European Media and Marketing Survey obejmują 12 międzynarodowych stacji tematycznych. Eurosport jest w tej grupie jedynym kanałem sportowym.

Badanie obejmuje 20% najlepiej sytuowanych materialnie gospodarstw domowych w 16 krajach (Austria, Belgia, Luksemburg, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Irlandia, Włochy, Holandia, Norwegia, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania). Daje to blisko 40 milionów europejczyków.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...