dodano: 2008-01-30 16:34 | aktualizacja:
2008-01-30 16:45
autor: Anita Dąbek |
źródło: eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
European Media & Marketing Survey (EMS) od 1995 roku bada rynek ogólnoeuropejskich stacji telewizyjnych, międzynarodowych tytułów prasowych oraz międzynarodowych agencji. Przeprowadzane jest dwa razy w roku wśród najlepiej sytuowanych Europejczyków oraz kadry zarządzającej. Pomaga reklamodawcom w odpowiedni sposób alokować budżety reklamowe w różnego rodzaju mediach.
Najnowsze wyniki EMS już 13 rok z rzędu potwierdzają największą popularność Eurosportu wśród 20% najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków oraz 3% menedżerów, bez względu na porę oglądania telewizji: w ujęciu rocznym, miesięcznym czy tygodniowym.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.