reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Wyniki kanałów +1 uzależnione od miejsca w EPG

dodano: 2008-04-21 12:09 | aktualizacja: 2008-04-21 12:39
autor: Rafał Tomasiak | źródło: broadbandtvnews

Jak wykazały badania, dobre umiejscowienie kanału w EPG może znacznie zwiększyć liczbę jego widzów, a główna stacja pełni swojego rodzaju reklamę dla kanału z godzinnym przesunięciem. Najważniejsze jednak jest to, aby obie stacje znajdowały się w EPG obok siebie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dla przykładu, w Wielkiej Brytanii kanał UKTV Gold+1 (numer 110 w tunerach Sky) ogląda 63% widowni UKTV Gold (109).

Inny brytyjski kanał ITV2+1 (kanał 184) ogląda natomiast jedynie 13% widzów ITV2, które znajduje się na kanale 118.

Widownia Bravo 2 spadła aż o 35% gdy stacja przesunęła się o 28 miejsc niżej w EPG. W lutym tego roku, Virgin 1 przeniesiono 29 miejsc w górę co spowodowało wzrost widowni aż o 52%.

Od kiedy sieć Sky zezwoliła nadawcom na wymienianie się numerami w EPG, Discovery Channel kupił dwa miejsca z niższymi numerami za grube pieniądze.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...