dodano: 2009-04-27 22:45 | aktualizacja:
2009-04-28 11:51
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Screen Digest szacuje, że rynek rozrośnie się ze
104 mln urządzeń sprzedanych w 2008 roku do
127 mln w 2012, a ich wartość wyniesie
10 mld euro. Już w 2013 roku sprzedaż spadnie jednak do 119 mln, ale nie odbije się to na wartości rynkowej. Poza płatną telewizją około 70 mln urządzeń zostanie w 2013 roku przeznaczonych do odbioru niekodowanych kanałów.
Za spadek sprzedaży tunerów cyfrowych w 2013 roku uznaje się zmniejszenie zapotrzebowania na nie w chińskich sieciach kablowych. W pozostałych regionach spadek nie powinien być tak wyraźny, jak właśnie w Chinach. Należy spodziewać się, że IPTV także nieco straci i w 2013 roku sprzedaż spadnie z 12 mln na 10 mln.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.