reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Indyjskie platformy nastawiają się na zysk

dodano: 2009-05-31 16:30 | aktualizacja: 2009-06-01 12:32
autor: Rafał Tomasiak | źródło: satil.com

Indyjskie płatne platformy cyfrowe nastawiają się na zarobienie większych pieniędzy niż przyciąganie nowych abonentów na wszelkie możliwe sposoby. Przyrost liczby nowych abonentów platform cyfrowych nieco spadł w tym roku i operatorzy będą starali się ograniczyć koszty wynikające z wprowadzania promocji oraz przyciągania uwagi nowych klientów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszym kwartale 2009 roku przybyło 2,3 mln abonentów płatnej telewizji cyfrowej, łącznie liczba abonentów DTV w Indiach to 15,7 mln. Przekłada się to na 12 proc. wszystkich gospodarstw z odbiornikami telewizyjnymi oraz 17 proc. wszystkich abonentów pay-TV. Przy stałych opłatach oraz minimalnych zmianach w ofercie wartość płatnych platform może być jednak kwestionowana.

Agresywne kampanie reklamowe i duże promocje cenowe sprawiły, że zwiększyła się liczba posiadaczy terminali cyfrowych. Małe zmiany w ofercie i ograniczenia kosztów przeznaczonych na zawartość mogą okazać się złą decyzją. Większość operatorów wydaje 50 proc. lub więcej swoich dochodów na zawartość programową. W Indiach ograniczono te wydatki do 30-40 proc.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Raporty


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...