dodano: 2009-05-31 16:30 | aktualizacja:
2009-06-01 12:32
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: satil.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszym kwartale 2009 roku przybyło 2,3 mln abonentów płatnej telewizji cyfrowej,
łącznie liczba abonentów DTV w Indiach to 15,7 mln. Przekłada się to na 12 proc. wszystkich gospodarstw z odbiornikami telewizyjnymi oraz 17 proc. wszystkich abonentów pay-TV. Przy stałych opłatach oraz minimalnych zmianach w ofercie wartość płatnych platform może być jednak kwestionowana.
Agresywne kampanie reklamowe i duże promocje cenowe sprawiły, że zwiększyła się liczba posiadaczy terminali cyfrowych. Małe zmiany w ofercie i ograniczenia kosztów przeznaczonych na zawartość mogą okazać się złą decyzją. Większość operatorów wydaje 50 proc. lub więcej swoich dochodów na zawartość programową. W Indiach ograniczono te wydatki do 30-40 proc.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.