dodano: 2009-10-23 16:51 | aktualizacja:
2009-10-23 17:28
autor: Anita Dąbek |
źródło: Domo
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spółka CANAL+ Cyfrowy, producent Domo, została także nominowana do nagród w dwóch pozostałych kategoriach: Kampania promocyjna oraz Współpraca z operatorami. O wyborze zwycięzców decydowało pięcioosobowe jury powołane przez Prezesa Zarządu PIKE.
Tytanowe Oko to nagroda, która jest dla nas bardzo ważna. Dowodzi, że Domo, nasz najmłodszy kanał, zyskał uznanie nie tylko wśród widzów, ale również wśród naszych partnerów biznesowych. Po roku działalności docieramy z sygnałem do ponad 2,2 mln gospodarstw domowych. - mówi Małgorzata Seck, dyrektor zarządzająca Domo.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.