dodano: 2010-03-22 11:23 | aktualizacja:
2010-03-22 12:40
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszych dniach wiosny,
21 i 22 marca 2010r.,
CANAL+ budzi emocje z zimowego snu. Stacja przygotowała niecodzienną akcję promocyjną skierowaną do mieszkańców stolicy oraz do dziennikarzy warszawskich i regionalnych redakcji zainteresowanych tematyką telewizyjną. Celem działań jest promocja hitów wiosennej ramówki
CANAL+, a także budowanie wizerunku marki jako stacji z wyjątkową ofertą programową: z najlepszymi filmami prosto z kin, premierowymi serialami, relacjami z najważniejszych imprez filmowych, a także emocjonującymi rozgrywkami sportowymi pokazywanymi na żywo w wyjątkowej oprawie telewizyjnej.
Na potrzeby akcji została przygotowana 12-stronicowa gazetka
„CANAL+ NEWS”, prezentująca wybrane elementy wiosennej oferty stacji w formie ciekawych artykułów. Czytelnicy znajdą w niej m.in. rubryki z kraju i ze świata, a w nich zapowiedzi najciekawszych polskich i zagranicznych premier (np. „Wojna polsko-ruska”, „Rewers”, „Vicky Cristina Barcelona”, „Walc z Baszirem”), wywiad z Pelelope Cruz, rubryki kryminalną czy społeczną, w których prezentowane są premiery detektywistyczne, sensacyjne i obyczajowe, a także rozmowy o festiwalach filmowych w Cannes i Gdyni, felietony i przegląd najważniejszych wydarzeń sportowych pokazywanych w
CANAL+.
Wydawnictwo jest dystrybuowane wśród warszawiaków. Bezpłatny biuletyn jest rozdawany m.in. na wybranych stacjach metra, w okolicach Rotundy, Dworca Centralnego, ronda de Gaulle’a, Placu Politechniki i Placu Konstytucji, na Krakowskim Przedmieściu i Nowym Świecie, na Polach Mokotowskich i w okolicach Łazienek Królewskich, przed UW i SGH czy też przed warszawskimi siedzibami wybranych wydawnictw prasowych. Wydawnictwo jest też dostępne w wybranych warszawskich kawiarniach i na stoiskach
CYFRY+ w centrach handlowych.
Akcji happeningowej 22 marca towarzyszy kampania reklamowa w warszawskim metrze, również pod hasłem
„Budzimy emocje z zimowego snu”. Na ekranach w wagonach metra (City Info) oraz na peronach (Infoscreen) są emitowane dwa 15-sekundowe spoty, promujące filmową i sportową ofertę
CANAL+.
Koncepcję akcji happeningowej przygotowała agencja Pi-aR+, która opracowała także we współpracy z grafikami
CANAL+ gazetkę. Realizację happeningu powierzono agencji Endorfina Events. Spoty na potrzeby kampanii marketingowej w metrze przygotował zespół autopromocji
CANAL+, mediaplan opracował dom mediowy MPG.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.