reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

CANAL+ budzi emocje z zimowego snu

dodano: 2010-03-22 11:23 | aktualizacja: 2010-03-22 12:40
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: C+

Canal+ Z okazji pierwszego dnia wiosny CANAL+ przygotował niecodzienną promocję swojej ramówki na najbliższe miesiące. Stacja przeprowadzi akcję happeningową pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu”. Głównym elementem akcji będzie dystrybucja w Warszawie gazetki „CANAL+ NEWS”, prezentującej hity wiosennej ramówki. Pod tym samym hasłem realizowana jest także kampania reklamowa w warszawskim metrze.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszych dniach wiosny, 21 i 22 marca 2010r., CANAL+ budzi emocje z zimowego snu. Stacja przygotowała niecodzienną akcję promocyjną skierowaną do mieszkańców stolicy oraz do dziennikarzy warszawskich i regionalnych redakcji zainteresowanych tematyką telewizyjną. Celem działań jest promocja hitów wiosennej ramówki CANAL+, a także budowanie wizerunku marki jako stacji z wyjątkową ofertą programową: z najlepszymi filmami prosto z kin, premierowymi serialami, relacjami z najważniejszych imprez filmowych, a także emocjonującymi rozgrywkami sportowymi pokazywanymi na żywo w wyjątkowej oprawie telewizyjnej.

Na potrzeby akcji została przygotowana 12-stronicowa gazetka „CANAL+ NEWS”, prezentująca wybrane elementy wiosennej oferty stacji w formie ciekawych artykułów. Czytelnicy znajdą w niej m.in. rubryki z kraju i ze świata, a w nich zapowiedzi najciekawszych polskich i zagranicznych premier (np. „Wojna polsko-ruska”, „Rewers”, „Vicky Cristina Barcelona”, „Walc z Baszirem”), wywiad z Pelelope Cruz, rubryki kryminalną czy społeczną, w których prezentowane są premiery detektywistyczne, sensacyjne i obyczajowe, a także rozmowy o festiwalach filmowych w Cannes i Gdyni, felietony i przegląd najważniejszych wydarzeń sportowych pokazywanych w CANAL+.

Wydawnictwo jest dystrybuowane wśród warszawiaków. Bezpłatny biuletyn jest rozdawany m.in. na wybranych stacjach metra, w okolicach Rotundy, Dworca Centralnego, ronda de Gaulle’a, Placu Politechniki i Placu Konstytucji, na Krakowskim Przedmieściu i Nowym Świecie, na Polach Mokotowskich i w okolicach Łazienek Królewskich, przed UW i SGH czy też przed warszawskimi siedzibami wybranych wydawnictw prasowych. Wydawnictwo jest też dostępne w wybranych warszawskich kawiarniach i na stoiskach CYFRY+ w centrach handlowych.

Akcji happeningowej 22 marca towarzyszy kampania reklamowa w warszawskim metrze, również pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu”. Na ekranach w wagonach metra (City Info) oraz na peronach (Infoscreen) są emitowane dwa 15-sekundowe spoty, promujące filmową i sportową ofertę CANAL+.

Koncepcję akcji happeningowej przygotowała agencja Pi-aR+, która opracowała także we współpracy z grafikami CANAL+ gazetkę. Realizację happeningu powierzono agencji Endorfina Events. Spoty na potrzeby kampanii marketingowej w metrze przygotował zespół autopromocji CANAL+, mediaplan opracował dom mediowy MPG.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...