dodano: 2010-04-06 15:36 | aktualizacja:
2010-04-06 15:45
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie komercyjnej (16-46)
Jedynka uzyskała najwyższe dzienne udziały w Wielką Sobotę (16,9%) i
Niedzielę Wielkanocną (16,8%). W Poniedziałek Wielkanocny liderem w grupie komercyjnej była
TVP2 (17,6%).
Spośród 10 najlepiej oglądanych w czasie Świąt programów w grupie 4+ 9 należało
do TVP.
Najchętniej oglądanym programem okazał się serial „
M jak miłość”, który w poniedziałek w grupie 4+ zgromadził 6392 tys. widzów z udziałami na poziomie 40,86 proc. (w grupie 16-49: 2617 tys., udziały: 36,36 proc.). W niedzielny wieczór serial „
Blondynka” oglądało 4780 tys. widzów przy udziałach 31,65 proc. (w grupie 16-49: 1621 tys., udziały: 27,77 proc.). Poniedziałkowe główne wydanie „
Wiadomości” przyciągnęło przed telewizory 4397 tys. widzów, udziały osiągnęły wówczas poziom 30,93 proc. (w grupie 16-49: 1096 tys., udziały: 19,69 proc.). Kolejnym programem informacyjnym TVP, który osiągnął bardzo dobre wyniki było niedzielne wydanie „
Teleexpressu” z widownią 4245 tys. widzów i udziałami 44,81 proc. (w grupie 16-49: 1136 tys., udziały: 33,57 proc.). Specjalne świąteczne wydanie programu „
Jaka to melodia” oglądało w Niedzielę Wielkanocną 4228 tys. widzów przy udziałach widowni na poziomie 37,52 proc. (16-49 odpowiednio: 1329 tys. i 32,17 proc.). Poniedziałkowe wydanie programu rozrywkowego „
Laskowik i Malicki Święta Wieczór” zgromadziło przed telewizorami 3799 tys. widzów i osiągnęło udziały 24,44 proc. Wśród seriali chętnie oglądano w piątek „
Na dobre i na złe” (grupa 4+: 3704 tys., 27,32 proc.) oraz w niedzielę „
Ojca Mateusza” (grupa 4+: 3554 tys., 35,29 proc.). W sobotni wieczór w TVP1 film „
Jan Paweł II” oglądało 3344 tys. widzów, a udziały ukształtowały się na poziomie 24,29 proc. (grupa 16-49 odpowiednio: 1528 tys. widzów i 24,89 proc.).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.