dodano: 2010-05-06 11:10 | aktualizacja:
2010-05-06 13:10
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Planete
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W każdym medium pojawią się inne zagadki inspirowane tematyką filmów. W tygodniku Newsweek, przez sześć tygodni, w każdy poniedziałek, od 10 maja, będzie publikowany artykuł związany z filmem tygodnia oraz zagadką w formie pytania. Podpowiedzi czytelnicy znajdą na specjalnej podstronie
www.newsweek.pl/zagadki-planete. W Chilli Zet, co wtorek, od 11 maja, w programie Gabi Andrychowicz, ok. godz. 11:15 słuchacze usłyszą krótką opowieść i zagadkę odnoszącą się tematycznie do filmu. Z kolei w internecie do każdej łamigłówki będzie przeprowadzona osobna zabawa w stylu „podchodów online”. Ze strony
zagadki.planete.pl internauci, od poniedziałku do piątku, będą kierowani na specjalnie stworzone strony internetowe oraz m.in. na Goldenline, Facebook, Wikipedię i fora tematyczne, gdzie dostaną nowe wskazówki, które pomogą im w rozwiązaniu zagadki.
Co tydzień zwycięzcy otrzymają trzy nagrody główne - dyski zewnętrzne 320 GB PQI oraz nagrody dodatkowe - torby, ręczniki plażowe i koszulki
Planete.
„Zagadki Planete” dotyczą filmów dokumentalnych:
„Jak wydoić nosorożca" - emisja 16 maja o godz. 20:45,
„Listy do prezydenta" - emisja 23 maja o godz. 20:45,
„Natura zmysłów" - emisja 31 maja o godz. 20.45,
„Z przylądka na przylądek” - emisja 05 czerwca o godz. 22:40,
„Wielkie miasta" - emisja 13 czerwca o godz. 20:45,
„Michael Jackson. Bez maski" - emisja 19 czerwca o godz. 20:45.
Akcja
„Zagadki Planete” jest wsparta kampanią reklamową na antenie
Planete i innych stacji telewizyjnych produkowanych przez
CANAL+ Cyfrowy: CANAL+, ale kino!, kuchnia.tv, domo, a także w radiu Chilli Zet.
Kolejna odsłona
„Zagadek Planete” jest planowana na jesień.
Pomysłodawcą i koordynatorem akcji jest agencja konsultingu mediowego Intelligent Decisions Training Company.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.