dodano: 2010-05-06 13:10 | aktualizacja:
2010-05-06 14:00
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: UNI
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dodatkowo, w ramach nowego wizerunku stacji, strona internetowa
Universal Channel zostanie wzbogacona o filmy, zapowiedzi programów i szczegółowe, najnowsze informacje na temat ramówki i poszczególnych seriali.
Nowy, odświeżony kontent to m.in. przebojowa komedia
Siostra Jackie ze znaną choćby z serialu
Rodzina Soprano Edie Falco w roli głównej, wysoko notowany serial
Bananowy doktor, nominowany do nagrody Emmy serial
Castle oraz niezwykle popularna na całym świecie seria
CSI: Kryminalne zagadki Miami. Na kanale zobaczymy także oryginalne, pokazywane po raz pierwszy w Polsce programy, w tym powstały we współpracy z E1 Entertainment dramat policyjny
Rookie Blue z Missy Peregrym i Gregory Smithem w rolach głównych, a także niedawno zapowiedziany
Facing Kate, ze wspaniałą Sarah Shahi w roli tytułowej. Serial stworzono we współpracy z USA Networks.
Colin McLeod, Dyrektor Zarządzający
Universal Networks International na Europę Środkowo-Wschodnią powiedział:
Odświeżenie wizerunku Universal Channel w Polsce stanowi naturalną ewolucję UNI. Budując dorobek Universal w dziedzinie rozrywki, mamy zamiar nadal prezentować widzom wysokiej jakości programming na popularnym wśród polskich widzów kanale, który teraz dodatkowo jest odświeżony, także poprzez swoją stronę internetową. Kanał, który zyskał nowy wygląd, pełen jest fascynujących postaci, jak na przykład porywcza siostra Jackie, uroczy Richard Castle w serialu Castle, bezpośredni Hank Lawson w Bananowym Doktorze, czy skrupulatny Horatio Caine w CSI: Kryminalne zagadki Miami.
Universal Channel to jeden z najbardziej popularnych kanałów należących do
UNI. Jego ramówka obejmuje największe serialowe hity i najbardziej kasowe filmy, zapewniające widzom doskonałą rozrywkę.
Od 2007 roku
UNI nieustannie rozszerza swą działalność. Liczba kanałów wzrosła z 14 do 70 w 2010 roku. Plany związane z uruchomieniem kolejnych stacji oraz usług HD są traktowane priorytetowo.
W październiku 2009
Universal Networks International zapowiedział wartą wiele milionów dolarów inwestycję w nowe portfolio pięciu kluczowych kanałów -
Syfy Universal (w Polsce
SciFi Universal),
DIVA Universal,
13th Street Universal,
Universal Channel oraz
Studio Universal. Obok takich usług jak HD czy VOD stanowi to przewodni element strategii ekspansji. Od momentu uruchomienia tej wielomilionowej strategii re-brandingowej,
UNI powiększył swą bazę abonentów do 180 milionów, a liczbę krajów, w których jest obecny do 150.
Inwestycja w kanały i usługi znajduje swoje odzwierciedlenie m.in. we wprowadzeniu
Universal Channel w Japonii oraz RPA,
Syfy Universal we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Krajach Beneluksu oraz Rosji (do nich dołączą kolejne w roku 2010/2011). Samo uruchomienie kanału
Studio Universal w Ameryce Łacińskiej przyniosło 20% wzrost oglądalności w stosunku do poprzedniego roku w skali całego regionu, w odniesieniu do kluczowej grupy kobiet w wieku 18-49 lat. Uruchomienie
Syfy Universal we Francji w styczniu tego roku zaowocowało spektakularnym wzrostem oglądalności wśród kluczowej grupy 25-49.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.