dodano: 2010-06-17 10:12 | aktualizacja:
2010-06-17 17:10
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W najbliższych latach
kraje Europy Środkowej i Wschodniej mają być źródłem najszybszego wzrostu przychodów Discovery. Polska to jeden z najważniejszych punktów na mapie ekspansji koncernu, a polski odział odpowiada za operacje firmy w Europie Środkowej.
Z przygotowanych dla
"DGP” danych Nielsen Audience Measurement wynika, że 2010 r.
wpływy reklamowe wszystkich kanałów Discovery w Polsce wyniosły już 364 mln zł brutto. Szefowie koncernu przyznali, że polski oddział ma zielone światło na wprowadzanie następnych stacji. Kolejne kanały mają pojawić się
w przeciągu najbliższych dwóch lat.
Discovery jest również gotowe na partnerstwo z naszymi lokalnymi nadawcami, tj.
TVN, dzięki któremu powstał kanał
Discovery Historia.
Na początku 2011 r. jak zapowiadają szefowie
Discovery, ma powstać również nowy, może nawet 24-godzinny
kanał w technologii 3D. Nadawca pracuje już nad programem w tej technologii razem z
Sony i
IMAX. Kanał 3D zapewne najpierw pojawi się w USA, potem w Wielkiej Brytanii, później w innych krajach Europy, a z biegiem czasu także w Polsce.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.