dodano: 2010-08-17 11:48 | aktualizacja:
2010-08-17 12:56
autor: Anita Dąbek |
źródło: Rzeczpospolita
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszym rzędzie
Universal Networks International zamierza inwestować te pięć kanałów i w produkcję. Poza tym w planach jest wzmocnienie biura w Polsce. Rebranding
Hallmark Channel na
13th Street w naszym kraju kosztuje miliony dolarów. W całym regionie operacja pochłonie kilkadziesiąt razy więcej. Nadawca nie zamierza na razie uruchomiać nowych kanałów. Są projekty, których ewentualne uruchomienie zostanie rozważone w perspektywie 6-12 miesięcy.
Cyfrowy Polsat do tej pory nie oferuje kanałów UNI swoim abonentom, ale już od jakiegoś czasu trwają rozmowy na ten temat. Nadawca zgłasza chęć współpracy z operatorem, ale na razie brak skutków w tej kwestii. Naziemna telewizja cyfrowa nie jest częścią strategii UNI, choć nadawca przygląda się uważnie, jak ta usługa rozwija się w Polsce i w innych państwach. Za to chce zrealizować w 3D testowo kilka odcinków seriali pokazywanych w Syfy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.