reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Mniej widzów Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu

dodano: 2010-09-14 11:04 | aktualizacja: 2010-09-14 12:43
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: presserwis

TVP1 TVP 1 Jedynka Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu (transmitowany od 10 do 12 września 2010 roku) w TVP1 oglądało średnio 2,8 mln widzów, czyli o 800 tys. mniej niż w zeszłym roku. Mimo to stacja uzyskała 10,5 mln zł ze sprzedaży czasu reklamowego (bez rabatów). Przychody reklamowe przekroczyły ubiegłoroczne o 5,7 mln zł.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W piątek, 10 września festiwalowa widownia telewizyjna osiągnęła aż 3,1 mln osób przy udziale 34 proc. na rynku, w sobotę 2,9 mln widzów (udział 26,2 proc.), a w niedzielę 2 mln (18 proc.). Średni udział Jedynki w czasie trzydniowej transmisji opolskiego Festiwalu wyniósł 27,4 proc. Był on sporo większy w porównaniu ze stacjami konkurencyjnymi (TVN – 18,8 proc., TVP 2 – 13,9 proc., Polsat – 11,5 proc.).

Według danych Nielsen Audience Measurement.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

559 zł Więcej...