dodano: 2010-09-14 11:04 | aktualizacja:
2010-09-14 12:43
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W piątek, 10 września festiwalowa widownia telewizyjna osiągnęła aż
3,1 mln osób przy udziale
34 proc. na rynku, w sobotę 2,9 mln widzów (udział 26,2 proc.), a w niedzielę 2 mln (18 proc.). Średni udział Jedynki w czasie trzydniowej transmisji opolskiego Festiwalu wyniósł
27,4 proc. Był on sporo większy w porównaniu ze stacjami konkurencyjnymi (TVN – 18,8 proc., TVP 2 – 13,9 proc., Polsat – 11,5 proc.).
Według danych Nielsen Audience Measurement.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.