dodano: 2010-10-11 16:25 | aktualizacja:
2010-10-11 17:02
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Współpraca Eurosportu z MCD Digital zwiększy grono odbiorców internetowych Grupy, a także interaktywność tureckich kibiców. Turcja jest czwartym sportowym rynkiem internetowym w Europie, a jej sportowa widownia stanowi 9% europejskiego audytorium.
Turecki sportowy portal Eurosportu będzie dostarczał najwyższej jakości ofertę opartą o czołowe wydarzenia sportowe zarówno lokalne, jak i ogólnoświatowe, komentarz na żywo, serwisy informacyjne przygotowywane przez miejscowych i międzynarodowych dziennikarzy. Nowy portal wykorzysta najnowocześniejszą infrastrukturę technologiczną
Eurosportu i dzięki jej bogatym możliwościom zaoferuje użytkownikom Internetu doskonałą jakość przekazu strumieniowego wraz z zaawansowanymi technologiami WWW.
Turecka strona będzie redagowana w Istambule przez lokalny zespół
MCD Digital przy edytorskim i technicznym wsparciu ekipy
Eurosportu. Wspólne działania zapewnią najwyższą jakość obsługi. Zespół redakcyjny Eurosportu skupi się na czołowych wydarzeniach sportowych na świecie, podczas gdy miejscowi dziennikarze będą dostarczać lokalne informacje, poświęcając szczególną uwagę piłce nożnej i koszykówce. Głównym celem przedsięwzięcia jest stworzenie bezkonkurencyjnej oferty, w tym najobszerniejszej na tureckim rynku (ponad 120 dyscyplin sportowych).
Rozszerzenie obecności marki Eurosportu w Turcji, kluczowym rynku, jest ważnym krokiem dla naszej Grupy. Eurosport od 2000 roku, w kooperacji z MCD Multi Channel Developers, odnosi sukcesy w Turcji dzięki popularności (i dystrybucji) lokalnej wersji kanałów telewizyjnych Eurosport, Eurosport 2 i Eurosport HD. Wzmocnienie znaczenia naszej multimedialnej platformy włączeniem oferty internetowej było dla nas naturalną konsekwencją. Jesteśmy po raz kolejny zachwyceni partnerstwem z firmą MCD i propozycją nowej, wszechstronnej, sportowej przystani dla tureckich kibiców. Mamy ambicje stać się czołowym sportowym portalem w Turcji - powiedział Laurent-Eric Le Lay, CEO Eurosport Group
W oparciu o nasze sukcesy w branży online, owocujące w Turcji comiesięcznym dotarciem do 13 mln unikalnych użytkowników, jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z Eurosportem w stworzeniu czołowego sportowego portalu w Turcji. Oprócz przedstawienia tureckim kibicom nowej opcji, jesteśmy pewni, że tr.eurosport.com stanie się w szybkim czasie modelowym przykładem portalu w Turcji, dzięki swej jakości, ekskluzywnej zawartości oraz wszechobecności w środkach masowego przekazu, w tym obecności w innych portalach - dodał Cenk Oflaz, CEO MCD Digital
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.