dodano: 2010-10-25 14:11 | aktualizacja:
2010-10-25 14:55
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Agora
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Media Grupy Agora mają szerokie kompetencje redakcyjne, promocyjne i sprzedażowe. W projekcie EURO 2012 łączymy je, aby zaoferować naszym odbiorcom jakościowe, różnorodne, multimedialne treści związane z mistrzostwami, a organizatorom imprezy i reklamodawcom - unikalną, kompleksową, krajową i lokalną ofertę sponsoringową i reklamową wykorzystującą różne kanały dotarcia: prasę, internet, radio, reklamę zewnętrzną i kina. - powiedziała Marlena Jezierska, dyrektor projektu Euro 2012 w Agorze.
Wspólne działania mediów
Agory przy okazji ostatnich mistrzostwa Europy w piłce nożnej spotkały się z uznaniem międzynarodowego stowarzyszenia mediów INMA (International Newsmedia Marketing Association). Projekty zrealizowane przez
"Gazetę Wyborczą" i
Sport.pl zajęły drugie miejsce w organizowanym przez INMA międzynarodowym konkursie Football Media Competition.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.