Międzynarodowy kanał muzyczny HD z portfolio MTV Networks International, Emerging Markets – MTVNHD – od 27 stycznia 2011 r. promować będzie nowa interaktywna kampania reklamowa „Experience The Music”. Kampania, przygotowana przez agencję K2 Internet na zlecenie MTV Networks Polska, wykorzysta innowacyjną aplikację mapowania tekstur w technologii 3D i jest już dostępna dla użytkowników na całym świecie.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Aplikacja będzie wspierana płatną kampanią na Facebooku na pięciu rynkach - w Australii, Belgii, Niemczech, Polsce oraz w Wielkiej Brytanii.
Nowa aplikacja umożliwi fanom muzyki wystąpienie w jednym z pięciu teledysków muzycznych, stworzonych specjalnie dla potrzeb kampanii. Wystarczy, że widz MTVNHD wejdzie na stronę www.mtvnhd.com/experience, wybierze najbardziej interesujący go gatunek muzyczny (rock, pop, hip hop, metal lub muzyka klubowa), wgra swoje zdjęcie (z komputera lub swojego profilu na portalu Facebook) i poczeka na efekt końcowy. W teledysku zamiast oryginalnej postaci pojawi się twarz danego użytkownika. Wszystko dzięki zastosowaniu technologii mapowania tekstur na modelach 3D. Teledysk będzie można przesłać znajomym za pomocą maila lub umieścić go na Facebooku.
Nowa aplikacja MTVNHD jest dostępna dla wszystkich użytkowników na świecie, a skierowana jest głównie do grupy docelowej stacji - młodych mężczyzn. Jest ona dopełnieniem kampanii „Experience The Music”, w ramach której w listopadzie i w grudniu 2010 stacje MTV w 30 regionach gdzie dociera obecnie MTVNHD emitowały trzy spoty spoty telewizyjne.