dodano: 2011-02-16 15:15 | aktualizacja:
2011-02-16 15:19
autor: Anita Dąbek |
źródło: Eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od wielu lat
Eurosport kojarzy się kibicom, zarówno w Polsce, jak i w całej Europie, ze sportami zimowymi. W tej grupie znaczącą rolę odgrywa
biathlon, który w ostatnim czasie stał się jedną z najbardziej widowiskowych dyscyplin sportowych, niezwykle ciekawą w odbiorze przez widzów przed telewizorami. Dzięki zmianom w przepisach oraz nowoczesnej technice realizacji transmisji sport ten znacznie zyskał na dynamice i przejrzystości. Umowa między Eurosportem a Polskim Związkiem Biathlonu jest pierwszym tego typu przedsięwzięciem sportowej stacji w Europie.
–
Biathlon od zawsze był utożsamiany z Eurosportem. Stało się to możliwe dzięki konsekwentnej polityce programowej oraz wysokiej jakości komentarzowi prowadzonemu przez naszych ekspertów – mówi Krzysztof Świergiel, Dyrektor Zarządzajacy Eurosport Polska. –
Tym łatwiej przyszła nam decyzja o wsparciu polskiego biathlonu. Trzymamy kciuki za naszą reprezentację, życząc jej sukcesu w zawodach Pucharu Świata oraz zbliżających się Mistrzostwach Świata w Chanty-Mansyjsku.
–
Cieszymy się, iż jako pierwszy związek sportowy w Polsce możemy podjąć współpracę sponsorską z najpopularniejszym sportowym kanałem telewizyjnym w Polsce, jakim jest Eurosport – mówi Zbigniew Waśkiewicz, Prezes Polskiego Związku Biathlonu. –
Dzięki naszemu porozumieniu mamy nadzieję na znacznie intensywniejszą promocję biathlonu w naszym kraju.
W ramach umowy
Eurosport przekaże wsparcie finansowe na premie dla zawodników będących w kadrze narodowej oraz zostanie partnerem medialnym Polskiego Związku Biathlonu. Wysokość kwot oraz szczegóły umowy są objęte tajemnicą handlową.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.