dodano: 2011-04-04 17:24 | aktualizacja:
2011-04-04 17:34
autor: Anita Dąbek |
źródło: Kino Polska TV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od kilku miesięcy trwają pracę nad jej uruchomieniem: opracowywanie ramówki, gromadzenie materiałów, tworzenie oprawy, pozyskiwanie praw do filmów, wideoklipów i archiwalnych programów rozrywkowych. 4 kwietnia br. nadawca oficjalnie ogłosił zakończenie jednego z procesów -
Kino Polska Muzyka doczekała się właśnie swojego logotypu.
-
Zaczynając pracę nad tym kanałem, długo dyskutowaliśmy nad tym, co tak naprawdę chcemy zrobić - wyjaśnia Hubert Augustyniak, dyrektor programowy stacji. -
Kolejną muzyczną telewizję? Lamus ze starymi piosenkami, w którym dobre będzie wszystko, co archiwalne? W końcu zdecydowaliśmy się na coś w rodzaju wehikułu czasu, który jest supernowoczesny, a jednocześnie napędzany dobrym, sentymentalnym paliwem. Taka maszyna umożliwi nam swobodną podróż po różnych sferach i okresach rozwoju polskiej kultury; od tych historycznych, owianych nostalgią, aż po współczesność. Teraz ta nowa jakość zyskała swój wizualny wymiar: logo Kino Polska Muzyka to idealna mieszanka tradycji i nowoczesności - dodaje.
Logotyp nowej stacji nawiązuje do znaku graficznego telewizji Kino Polska wspólne jest liternictwo, kolorystyka i geometryczny motyw ramki, kojarzącej się z ekranem telewizora i jednocześnie ramieniem adaptera. Cały projekt jest lekki i dobrze zintegrowany. W stosunku do logotypu Telewizji Kino Polska odświeżone zostało liternictwo.
Jednocześnie przez artystów z warszawskiej pracowni Human Ark tworzona jest oprawa nowej stacji. Studio specjalizuje się w wyrafinowanej animacji i złożonych efektach specjalnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.