dodano: 2011-07-27 22:35 | aktualizacja:
2011-07-28 15:00
autor: Anita Dąbek |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tradycyjne platformy pay-tv odnotowały wzrost bazy klientów o ok. 285.000 abonentów, a w przypadku telewizji mobilnej było to 275.000. Telewizja satelitarna odnotowała 0,7-proc. wzrost (mimo utraty 12.940 klientów w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.) do 1.785.905, z 40,7-proc. udziałem w rynku; kablowa 4,2-proc. do 1.376.364 (78.030 więcej niż w analogicznym okresie ub.r.); IPTV 1,4-proc. wzrost (43.218 nowych klientów) do 866.360, a naziemna telewizja cyfrowa 5,5-proc. wzrost do 366.812 klientów.
Prisa TV pozostała liderem pod względem przychodów (250,17 mln euro). Następne były:
ONO (57,28 mln euro) i
Telefónica (51,95 mln euro.
Usługi mobilnej TV w Hiszpanii są dostarczane przez
Movistar, Vodafone i Orange. Movistar miał 88,5-proc. udziału w rynku w pierwszym kwartale br.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.