reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Platforma Trikolor TV z 17 mln abonentów?

dodano: 2012-01-21 14:43 | aktualizacja: 2012-01-23 17:47
autor: Rafał Olchowik | źródło: telekomza.ru

Trikolor TV NOWE Spółka NSK, która jest operatorem rosyjskiej platformy Trikolor TV, planuje za dwa lata powiększyć swoją bazę abonencką do 17 mln abonentów. Rynek płatnej telewizji będzie bardziej się rozwijał w stronę telewizji satelitarnej. Tak stwierdzili przedstawiciele Trikolor TV, którzy oświadczyli, że w 2016 roku udział telewizji satelitarnej wyniesie 52%. Pozostałe 48% zajmie telewizja kablowa i IPTV.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na dzisiejszy dzień, zgodnie z danymi DISCOVERY Research Group, telewizja satelitarna stanowi 32% abonenckiej bazy pay-tv. Udział kablówek wynosi 65%. Przejście rynku w kierunku telewizji satelitarnej eksperci tłumaczą silnym popytem od strony konsumentów. Według danych Trikolor TV, od 2008 roku liczba gospodarstw domowych z TV Sat wzrosła ponad dwukrotnie - z 4,65 mln do 10,38 mln. Szacuje się dalszy trend wzrostowy.

Według prognoz Trikolor TV, w 2014 r. już 17,4 mln domostw będzie podłączonych do TV Sat.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Raporty


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K - Uszkodzone opakowanie

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

499 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...