dodano: 2012-11-26 14:41 | aktualizacja:
2012-11-26 14:44
autor: Anita Dąbek |
źródło: Da Vinci Learning
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem. Była pierwszym krajem, w którym wystartowaliśmy w 2007 r. Od dłuższego czasu prowadziliśmy działania, mające na celu udostępnienie Da Vinci Learning szerokiemu gronu konsumentów. Z tym większą radością ogłaszamy teraz nasz sukces – komentuje
Ferdynand Habsburg, założyciel i właściciel Da Vinci Learning Media.
W bieżącym roku Da Vinci Learning zrealizowało w Polsce szereg aktywności, które doprowadziły do utworzenia grup naturalnych ambasadorów kanału. Stacja była partnerem merytorycznym akcji
„Focus pobudza neurony”, w ramach której, wspólnie z miesięcznikiem Focus, zrealizowała eventy naukowe w 5 miastach Polski, docierając bezpośrednio do 50 000 osób. Na zlecenie kanału przeprowadzono także analizę postaw polskich rodziców względem telewizji. Badanie pozwoliło sprawdzić, czy telewizja może być jakościowym narzędziem edukacyjnym i jakie musi spełniać ku temu warunki. Da Vinci Learning weszło także w dialog z
Key Opinion Leaders – blogującymi mamami, organizując warsztaty i wspólnie wypracowując Kodeks Dobrych Praktyk Wychowawczych. To jednak nie koniec działań i akcji specjalnych, jakie planuje stacja na polskim rynku.
Da Vinci Learning to nie tylko telewizja, ale także pełna ciekawych informacji strona internetowa, która uzyskała certyfikat Bezpieczeństwa, nadawany przez
Fundację Dzieci Niczyje. Na Facebooku marka skupiła wokół siebie społeczność liczącą ponad 10.000 fanów stacji.
Da Vinci Learning to edukacyjny kanał telewizyjny, którego oferta programowa dostosowana jest do potrzeb całej rodziny. Misją stacji jest wykorzystanie potencjału edukacji, zaspokajanie głodu wiedzy i pobudzanie ciekawości. Programy emitowane na antenie podsuwają mnóstwo pomysłów na eksperymenty i tematy do rozmów. Dzięki temu oglądanie telewizji staje się rodzinną przygodą z nauką.
Na antenie stacji można obejrzeć między innymi kultowe produkcje z serii
„Było sobie…”, z których w Polsce najbardziej znane były odcinki „Było sobie życie”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.