dodano: 2013-02-28 08:46 | aktualizacja:
2013-02-28 10:08
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ze względu na sprzedaż platformy cyfrowej 'n' w dniu 30 listopada 2012 r., jej wyniki finansowe były konsolidowane w czwartym kwartale 2012 r. w ramach Grupy tylko dla dwóch miesięcy, co czyni je nieporównywalnymi z rokiem 2011. Dlatego prezentacja powyższych wyników finansowych ma charakter wyłącznie informacyjny – nie odnosimy się do zmian pomiędzy okresami. Poniżej omówione zostały główne wskaźniki operacyjne.
Liczba abonentów netto platformy ‘n’ wzrosła o 103.650 (nie w tysiącach) do średnio 997.626 (nie w tysiącach) w okresie dwóch miesięcy zakończonych 30 listopada 2012 r. ze średniej 893.976 (nie w tysiącach) liczby abonentów w okresie trzech miesięcy 2011 r. ARPU platformy ‘n’ wyniosło 62,1 zł (nie w tysiącach) w okresie dwóch miesięcy zakończonych 30 listopada 2012 r. w porównaniu do 60,8 w analogicznym okresie 2011 r. Platforma ‘n’ odnotowała przyrost liczby abonentów brutto na poziomie 29.583 (nie w tysiącach) w okresie dwóch miesięcy zakończonych 30 listopada 2012 r., w porównaniu do 92.452 abonentów (nie w tysiącach) w okresie trzech miesięcy zakończonych 31 grudnia 2011 r. W okresie jedenastu miesięcy zakończonych 30 listopada 2012 r. TNK odnotowała średnie ARPU na poziomie
12,5 zł.
Ze względu na sprzedaż platformy n w dniu 30 listopada 2012 roku, jej wyniki finansowe były konsolidowane w czwartym kwartale 2012 roku w ramach Grupy TVN tylko dla dwóch miesięcy, co czyni je nieporównywalnymi z rokiem 2011.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.