dodano: 2013-10-07 14:30 | aktualizacja:
2013-10-07 15:34
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Inea/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Trwają także rozmowy dotyczące pokazywania w stacji archiwalnych meczów poznańskiej drużyny.
Lech TV będzie nadawał przynajmniej 14 godzin na dobę, w tym 1-2 godziny nowych materiałów każdego dnia.
- Lech TV, podobnie jak wszystkie telewizje klubowe na świecie, będzie promował klub i jego wartości. Będzie to format wzorowany na podobnych klubowych kanałach telewizyjnych w Europie Zachodniej. Cieszymy się, że możemy zaoferować taką możliwość Lechowi, jako pierwszemu klubowi w Polsce - mówił niedawno
Tomasz Zmyślny, dyrektor generalny sieci kablowej
Inea, która jest sponsorem technicznym klubu piłkarskiego
Lech Poznań, a także jest sponsorem tytularnym stadionu
Lecha (więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.