dodano: 2013-10-15 15:39 | aktualizacja:
2013-10-15 16:45
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Top Gear” to zawsze duża gratka dla widzów
TVN Turbo - premierowe odcinki poprzedniej, XIX serii emitowanej wiosną 2013 roku osiągnęły średni udział na poziomie 4,4 proc. w grupie mężczyzn z miast (SHR%, M 16-49 c50k+). Cała seria zgromadziła przed telewizorami prawie 1,2 mln męskich widzów (COV, M 16-49 c50k+), co przełożyło się na zasięg przekraczający 21 proc. tej grupy celowej.
Najnowsza seria
„Top Gear” będzie emitowana na antenie
TVN Turbo (
TVN Turbo HD) w najlepszym czasie antenowym - w soboty i niedziele w okolicach południa, a także w godzinach wieczornych w poniedziałki i piątki. Widzowie i reklamodawcy mogą się szykować także na kolejną, XXI serię programu, która zawita w
TVN Turbo (
TVN Turbo HD) już na wiosnę 2014.
Październikową ramówkę stacji wzmocnią także emisje meczów
Pucharu Polski (
PP) i
Ligi Europy (
LE).
TVN Turbo (
TVN Turbo HD) zaprasza fanów futbolu m.in. 22 października br. o 17:45 na spotkanie
Wisły Kraków z
Lechią Gdańsk, a 24 października br. o 18:55 na mecz
Trabzonsporu Kulubu z
Legią Warszawa. Warto dodać, że poprzedni mecz Ligi Europy emitowany 19 września br. (
Lazio Rzym -
Legia Warszawa) obejrzało ponad 600 tysięcy osób (AMR). W grupie mężczyzn z miast (M 16-49 c50k+) przełożyło się to na ponad 13,2 proc. udziału.
„Top Gear” - seria 20., premiery w niedziele o 13:30, a powtórki w poniedziałki o 22:20, piątki o 19:05 i soboty o 12:30 w TVN Turbo i TVN Turbo HD.
Dane: NAM: 11 V - 27 VI 2013, M 16-49 c50k+; IX 2013, Total Individuals, M 16-49 c50k+
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.