dodano: 2014-02-27 12:38 | aktualizacja:
2014-02-27 13:15
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Telewizja Puls
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W trakcie emisji „Chicago Fire” w TVP1 serial „Arrow” w TV Puls oglądało 328 tys. widzów z grupy komercyjnej (AMR, 16-49). TV Puls osiągnął w tym czasie aż 4,70 proc. udziału w rynku, co dało mu miejsce w „czwórce” najlepszych stacji telewizyjnych w Polsce.
„Arrow” to oparta na popularnym komiksie DC Comics współczesna historia Zielonej Strzały - niezwykłego bohatera, który walczy z przestępczością. Dzięki TV Puls we wtorek, 25 lutego serial ten miał swoją premierę w telewizji ogólnodostępnej. TV Puls wyemituje wiosną br. wszystkie 23 odcinki pierwszego sezonu tej produkcji
(więcej tutaj i tutaj).
„Arrow” - emisja we wtorki o 20:00, powtórki w soboty o 17:00 i w nocy z poniedziałku na wtorek o 00:00 w TV Puls.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.