dodano: 2014-12-15 10:44 | aktualizacja:
2014-12-15 11:54
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Kontynuacja współpracy z Telewizją Puls świadczy o obustronnej satysfakcji z dotychczasowych działań i korzyściach zarówno po stronie nadawcy jak i po stronie Biura Reklamy TVN Media. Nowa umowa to dla Telewizji Puls gwarancja ciągłości współpracy i dalszego wykorzystania najwyższych kompetencji brokerskich Premium TV, podczas gdy my cieszymy się z posiadania w ofercie najsilniejszych kanałów ogólnopolskich wśród nowych kanałów naziemnej telewizji cyfrowej - mówi
Markus Tellenbach, prezes zarządu
TVN i dyrektor generalny
TVN S.A.
- TV Puls - trzecia największa komercyjna telewizja w Polsce - jako pierwsza dołączyła do oferty Premium TV w 2011 roku i tą owocną dla obydwu stron współpracę będziemy kontynuowali w 2015 roku - stwierdził
Dariusz Dąbski, prezes
Telewizji Puls.
- Wierzymy, że współpraca ta pomoże nam zrealizować cele biznesowe zachowując wysoką dynamikę wzrostu naszych obu kanałów - dodał.
TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku
(więcej tutaj i tutaj), a kanału PULS 2 od początku jego istnienia - lipca 2012 roku
(więcej tutaj). Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).
Telewizja Puls to trzecia największa komercyjna telewizja w Polsce. Posiada dwa ogólnopolskie kanały telewizyjne TV Puls i PULS 2 w Top 10 w Polsce. Kanały TV Puls i PULS 2 w listopadzie 2014 roku zanotowały łączny udział rynkowy na poziomie 5,70 proc. (SHR, A16-49). Nadawca oferuje najlepszą rozrywkę, w tym topowe filmy i seriale, atrakcyjne dokumenty i animacje. Telewizja Puls współpracuje z największymi światowymi wytwórniami, takimi jak: NBCUniversal, Warner (Bros.), 20th Century Fox, Disney, Discovery, Viacom i Sony Pictures Television (wszystkie dane za TVN).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.