reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Telewizja Puls przedłuża umowę z TVN Media

dodano: 2014-12-15 10:44 | aktualizacja: 2014-12-15 11:54
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVN

TV Puls Puls 2 Puls2 Telewizja Puls Spółka TVN Media, która zajmuje się sprzedażą reklam, podpisała umowę z Telewizją Puls, która jest nadawcą kanałów TV Puls i PULS 2. Umowa dotyczy sprzedaży czasu reklamowego, będzie obowiązywała od 1 stycznia 2015 roku i potrwa rok. W ramach kontraktu TVN Media będzie kontynuować współpracę w ramach Premium TV z TV Puls i PULS 2 zapewniając wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w obszarze sprzedaży spotów. Na mocy umowy Premium TV posiada także wyłączność agencyjną na sprzedaż sponsoringu w tych stacjach.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Kontynuacja współpracy z Telewizją Puls świadczy o obustronnej satysfakcji z dotychczasowych działań i korzyściach zarówno po stronie nadawcy jak i po stronie Biura Reklamy TVN Media. Nowa umowa to dla Telewizji Puls gwarancja ciągłości współpracy i dalszego wykorzystania najwyższych kompetencji brokerskich Premium TV, podczas gdy my cieszymy się z posiadania w ofercie najsilniejszych kanałów ogólnopolskich wśród nowych kanałów naziemnej telewizji cyfrowej - mówi Markus Tellenbach, prezes zarządu TVN i dyrektor generalny TVN S.A.

- TV Puls - trzecia największa komercyjna telewizja w Polsce - jako pierwsza dołączyła do oferty Premium TV w 2011 roku i tą owocną dla obydwu stron współpracę będziemy kontynuowali w 2015 roku - stwierdził Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. - Wierzymy, że współpraca ta pomoże nam zrealizować cele biznesowe zachowując wysoką dynamikę wzrostu naszych obu kanałów - dodał.

TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku (więcej tutaj i tutaj), a kanału PULS 2 od początku jego istnienia - lipca 2012 roku (więcej tutaj). Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).

Telewizja Puls to trzecia największa komercyjna telewizja w Polsce. Posiada dwa ogólnopolskie kanały telewizyjne TV Puls i PULS 2 w Top 10 w Polsce. Kanały TV Puls i PULS 2 w listopadzie 2014 roku zanotowały łączny udział rynkowy na poziomie 5,70 proc. (SHR, A16-49). Nadawca oferuje najlepszą rozrywkę, w tym topowe filmy i seriale, atrakcyjne dokumenty i animacje. Telewizja Puls współpracuje z największymi światowymi wytwórniami, takimi jak: NBCUniversal, Warner (Bros.), 20th Century Fox, Disney, Discovery, Viacom i Sony Pictures Television (wszystkie dane za TVN).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

559 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...