dodano: 2013-12-10 15:56 | aktualizacja:
2013-12-10 16:44
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Bardzo nas cieszy, że po udanej współpracy w roku 2013, TV Puls podjęła decyzję o kontynuacji współpracy z Premium TV również w nadchodzącym roku. Dla naszych klientów jest to ponowne potwierdzenie znakomitej jakości oferty Premium TV a dla naszego partnera gwarancja ciągłości i pełnego wykorzystania potencjału tej współpracy - powiedział
Piotr Tyborowicz, dyrektor
Biura Reklamy, członek zarządu
TVN Media.
- TV Puls w 2011 roku jako pierwsza dołączyła do oferty Premium TV i tą owocną dla obu organizacji współpracę chcemy kontynuować. Liczymy, że w 2014 roku razem z Premium TV z takim sukcesem jak do tej pory wejdziemy na następny poziom naszego rozwoju - powiedział
Dariusz Dąbski, prezes
Telewizji Puls.
TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku
(więcej tutaj), a stacji PULS 2 od początku jej istnienia - od lipca 2012 roku
(więcej tutaj).
- TV Puls to piąta stacja telewizyjna w Polsce (3,76 proc. SHR w grupie 16-49; listopad 2013) oferującą najlepszą rodzinną rozrywkę. TV Puls wyróżnia się najbogatszą rodzinną ofertą spośród wszystkich stacji naziemnych. Stacje TV Puls i PULS 2 w okresie styczeń-listopad br. osiągnęły 4,33 proc. (w listopadzie br. 5,19 proc.) udziału w rynku oglądalności telewizyjnej - czytamy w komunikacie
TVN Media.
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje różnorodne kanały tematyczne i nowe ogólnokrajowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej (NTC).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.