reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

BLOG: Player+ walczy o kibiców i... gejów [wideo]

dodano: 2017-12-06 19:06 | aktualizacja: 2017-12-06 21:08
autor: Daniel Gadomski | źródło: satkurier.pl

Player+ Coraz większa konkurencja na rynku dostawców internetowej telewizji zmusiła Player+ do nietypowych działań. Oferuje dostęp do pojedynczych meczów Ligi Mistrzów UEFA i promuje się jako marka przyjazna homoseksualistom.

Player+ to nie jest dziwne


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dostęp do jednego meczu Ligi Mistrzów kosztuje 15 zł.
To dość wygórowana cena, ale jeśli będziemy mieli hitowe spotkania, to część użytkowników usługi Player+ może się skusić. Podobnie będzie z polską ligą. Platforma nc+ nie naraża się tutaj na odpływ abonentów od Canal+ Sport, bo cena jest wysoka. Jednocześnie nc+ może przekonać nieprzekonanych do swoich usług. W tym celu powinna oferować niektóre treści, na przykład z Canal+ Discovery bezpłatnie. Otwarte okna albo wręcz darmowe dni z dostępem do usługi można byłoby oferować chociażby za udostępnianie linków do oferty na serwisach społecznościowych typu Facebook albo Twitter. Będzie musiało minąć wiele miesięcy zanim potencjalni klienci dowiedzą się o istnieniu i funkcjonalności Player+.

Od paru tygodni trwa kampania reklamowa Player+ obejmująca ogólnotematyczne i tematyczne stacje telewizyjne oraz internet. Kilka sekund poświęcono w niej parze gejów, która bierze ślub. Twórcy spotu opatrzyli scenkę podpisem: „To nie jest dziwne”. Taki spot to odważny ruch ze strony Player+ i nc+. Spot może bowiem spotkać się z bojkotem środowisk konserwatywnych.
 

Dwa lata temu internet obiegł zagraniczny billboard producenta napojów przedstawiający dwójkę gejów z dzieckiem, który internauci przetłumaczyli na język polski. „Wybraliśmy szczęście ponad tradycję. Kowalscy”.
 

- Dawno nie byliśmy świadkami manifestu takiej pogardy dla chrześcijaństwa, rodziny i godności dziecka. Coca Cola=wstyd - pisał wówczas na Facebooku poseł PiS Stanisław Pięta, a organizacja Pro Christianis nawoływała do bojkotu producenta.

Dla Coca Coli taki bojkot to oczywiście żaden problem, platforma nc+ i Player+ ryzykuje więcej. Polski rynek trochę się jednak zmienił. Platformy cyfrowe i operatorzy kablowi już nie muszą „chować na ulotkach" kanałów erotycznych, a jeszcze kilka lat temu była to powszechnie obowiązująca praktyka. Kanały erotyczne oferowano na przykład dla zmylenia razem z wędkarskimi czy myśliwskimi.

Sukces Netfliksa to docieranie do wielu pomijanych do tej pory grup. W amerykańskiej platformie z wideo na żądanie w prawie każdym serialu pojawiają się wątki gejowskie, dlatego być może Player+ nie straci przez tak odważne decyzje.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Daniel Gadomski


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...