dodano: 2015-01-11 22:59 | aktualizacja:
2015-01-12 10:10
autor: Daniel Gadomski |
źródło: SatKurier.pl, Inf. własna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Discovery Family zadebiutował na amerykańskim rynku w październiku 2014 roku. Oferuje programy edukacyjne i przyrodnicze dla dzieci i ich rodziców. Są to między innymi produkcje animowane. Dociera do 70 milionów gospodarstw domowych. Z myślą o hiszpańskojęzycznych mieszkańcach USA działa też
Discovery Familia. W Stanach Zjednoczonych nadaje też
Discovery Fit & Health. Jak sama nazwa wskazuje skupia się na programach dotyczących zdrowego trybu życia, medycznych, odchudzania, dbania o wygląd i dotyczących ćwiczeń fizycznych. Jego dni są policzone, bo 15 stycznia zostanie zastąpiony przez
Discovery Life z szeroko pojętymi programami lifestyle’owymi.
American Heroes Channel to typowo lokalna marka
Discovery. Skupia się na pokazywaniu amerykańskich bohaterów. Zarówno tych wojennych (np. żołnierze, którzy zabili Osamę Bin Ladena), jak i tych cywilnych (ocaleni po przejściu huraganu Katrina). Inny typowo amerykański kanał Discovery to
Destination America. Pokazuje produkcje dotyczące historii, życia, miejsc i ludzi związanych ze Stanami Zjednoczonymi.
Velocity to kanał Discovery adresowany do mężczyzn. Dużo treści dotyczy samochodów i wyścigów samochodowych, ale znaleźć można tu też programy podróżnicze czy poradnikowe. Na rodzimym rynku amerykańskim koncern posiada też udziały w
OWN: Oprah Winfrey Network. Telewizji znanej na całym świecie prowadzącej talk-show.
W Wielkiej Brytanii obejrzymy
Discovery Shed, kanał poświęconym budowom, samochodom, rowerom i sportom ekstremalnym. Jeszcze więcej treści na temat samochodów, rowerów i motocykli zobaczymy w
Discovery Turbo. Stacja działa nie tylko na rynku brytyjskim, ale także azjatyckim i australijskim. We Włoszech działa już dawno wycofany z naszego kraju
Discovery Travel & Living znany z treści podróżniczych i lifestyle’owych. Na platformie
Sky Italia kodowana jest wersja HD kanału
DMAX. Wersja SD jest niekodowana i można ją oglądać z satelity Hot Bird 13°E. Za darmo można też oglądać adresowany do mężczyzn
Real Time. Również ta stacja skupia się na programach motoryzacyjnych. W krajach południowo-wschodniej Azji (Filipiny, Indonezja, Indie, Tajlandia, Singapur) nadaje wciąż zamknięty w wielu państwach
Discovery Kids. Kanał adresowany do dzieci.
Jedno jest pewne. Polska to kraj, gdzie
Discovery ma jedną z największych na świecie ofert kanałów tematycznych. Nazwa koncernu pojawia się także w kontekście zakupu
TVN. Problem w tym, że ilość kanałów Discovery nie zawsze idzie w parze z jakością. Coraz częściej są tam pokazywane treści dalekie od dokumentu, a zbliżone do show.
Osobiście najchętniej obejrzałbym polską wersje Destination America. A państwo? Który z powyższych kanałów? A może woleliby Państwo lepszą jakość amerykańskich stacji?
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.