reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

BLOG: Mniej reklam i polecanie programów w nc+?

dodano: 2015-09-18 21:57 | aktualizacja: 2015-09-18 22:10
autor: Daniel Gadomski | źródło: SatKurier.pl, Inf. własna

nc+ - Jestem zwolennikiem koncepcji ATAWAD, czyli „zawsze, wszędzie, na dowolnym urządzeniu” - powiedział portalowi Money.pl  Manuel Rougeron, nowy prezes platformy nc+. Oznacza to, że kanały i usługi platformy będą w większym zakresie niż dotychczas dostępne na smartfonach, tabletach czy laptopach. Nie jest to jednak jedyny pomysł szefa drugiej co do wielkości platformy cyfrowej na jej przyszłość.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Bardzo prawdopodobne wydaje się uruchomienie nowych kanałów tematycznych. Rougeron wyznał, że nie ma dnia, kiedy nie pojawiałby się pomysł na nową stację. Docenia wyjątkowe zainteresowanie Polaków newsami. Czyżby CANAL+ rozważał uruchomienie informacyjnego kanału premium? Można wyobrazić sobie taki projekt na wyłączność nc+ we współpracy z zagranicznymi partnerami. Na naszym rynku brakuje kanałów zbliżonych do niemieckich N-TV czy N24. Informacyjnych, ale z dużą domieszką reportaży. Trochę do takiej grupy widzów dociera „Czarno na białym” TVN24 albo „Ewa Ewart poleca” tej samej stacji. To jednak wciąż mało. Po uruchomieniu CANAL+ Discovery można rozważyć kanał informacyjno-reportażowy.

Szef nc+ zdradził też, że będzie stawiał na lokalne produkcje, adresowane specjalnie dla polskiego widza. Przykładem jest serial „Belfer” z Maciejem Stuhrem w roli głównej, który pojawi się na antenie we wrześniu 2016 roku. Z badań demograficznych, które analizuje nc+, wynika, że rośnie grupa ludzi, którzy oczekują wysokiej jakości usługi płatnej telewizji. Dlatego Rougeron opowiada się przeciwko reklamom w płatnej telewizji. Kto wie, być może w przyszłości operatorzy kablowi i platformy cyfrowe będą namawiać dostawców najbardziej znanych kanałów tematycznych do rezygnacji z nieprzyjemnych reklam.

Zdaniem nowego prezesa nc+, telewizja przyszłości będzie przypominać nieco portale społecznościowe typu Facebook albo YouTube. - Moim zdaniem następnym krokiem w interaktywnej telewizji będzie opracowanie rozwiązań do polecania. Tak, żeby każdy, siadając przed telewizorem dostał informację „oglądałeś już to, to i to, dziś wieczorem proponujemy ci to”! To jest kierunek, w którym zmierzamy - stwierdził w rozmowie z Money.pl. Według Rougerona, populacja ludzi nieposiadających w Polsce telewizora to 3,8 proc. Wciąż rośnie, ale są sposoby, żeby te osoby dalej korzystały z usług platforma. To właśnie koncepcja ATAWAD.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Daniel Gadomski


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...