dodano: 2015-12-09 10:19 | aktualizacja:
2015-12-09 10:51
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: press.pl/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmiany w koncesji Power TV są spowodowane chęcią uporządkowania portoflio nadawanych przez moją firmę kanałów oraz wnioskami płynącymi z analizy wyników oglądalności Power TV
– powiedział Michał Winnicki (za press.pl).
Z badań widowni wynika bowiem, że tylko programy prezentujące muzykę budują oglądalność Power TV.
Nadawcą Power TV jest firma
Michał Winnicki Entertainment. Kanał nadaje od 19 listopada 2013 roku
(więcej tutaj). Stacja znajduje się w niekodowanym przekazie z satelity Eutelsat Hot Bird (13°E), na listach platform nc+ i Orange TV oraz w pakietach wybranych sieci kablowych i IPTV. Telewizje kablowe oferują również ten kanał w wysokiej rozdzielczości (Power TV HD). Wersje SD i HD stacji mają identyczne ramówki.
W portfolio Michała Winnickiego są obecnie takie kanały, jak Power TV (Power TV HD), Nuta.tv (Nuta.tv HD), Adventure (Adventure HD) i Top Kids (Top Kids HD). Firma chce także zostać operatorem multipleksów lokalnych MUX L5 oraz MUX L6 i chce umieścić w nich m.in. własne kanały, np. Power TV
(więcej tutaj). Nadawca planuje też wprowadzić kanał Adventure na inne rynki poza Polską
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.