Nadawca liczy, że wprowadzenie TO! TV pozwoli stacji na większą rozpoznawalność. Pomocne mają być programy odnoszące się do nowej marki, takie jak „TO! DO GARÓW”, „TO! FIT MAMA”, czy „TO! SOCIALMAN”. Powoli to ujednolicić antenę opartą na trzech filarach – muzycznym, rozrywkowym i ezoterycznym. Problem w tym, że skomplikowane lub zaskakujące nazwy nie przyjmowały się na rynku. W 2011 roku do Polski wszedł kanał Viacom Blink! Adresowana do kobiet stacja miała 0,02 proc. udziału w rynku, dlatego w marcu 2015 roku amerykański koncern zastąpił ją kanałem Paramount Channel HD.
Na rynku nie poszczęściło się również TVN CNBC Biznes. Początkowo nadawca liczył, że międzynarodowa marka biznesowa przyniesie mu sympatię wielu widzów. Okazało się, że nazwa jest zbyt skomplikowana. Zmieniono ją na TVN CNBC, aby w końcu przejść do nazwy TVN24 Biznes i Świat. Dopiero ta trzecia pomogła znacząco poprawić wyniki oglądalności. Niezbyt dużą popularnością cieszą się też filmy dokumentalne w Polsat Viasat Explore. Kanale o równie skomplikowanej nazwie.
Zapewne w dziedzinie nazw kanałów telewizyjnych nie wymyślono jeszcze wszystkiego. Język połamać sobie mogą Amerykanie, gdzie działa wiele wersji regionalnych poszczególnych stacji. Na przykład w Seattle mamy kanał Foksa, który nazywa się KCPQ-TV, a w Kansas City kanał NBC o nazwie KSHB-TV. Osobiście jestem jednak zwolennikiem łatwiejszych nazw i coś symbolizujących. Dobrym przykładem jest kanał Boomerang. Pokazuje kreskówki sprzed lat, czyli wracające do odbiorcy jak bumerang.
Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC
Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...
109 zł Więcej...SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022
12 zł Więcej...