dodano: 2017-12-10 11:29 | aktualizacja:
2017-12-10 14:56
autor: RO |
źródło: tele-satinfo.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W świecie arabskojęzycznym konkurencja wśród mediów jest bardzo wysoka. Pozycja lidera RT Arabic mówi o tym, że nie tylko znaleźliśmy naszą niszę, ale także stale rośniemy w siłę dzięki temu, że widzowie nam ufają
- powiedziała szefowa arabskiej stacji RT, Maya Manna.
Według danych portalu analitycznego
SimilarWeb, w listopadzie użytkownicy Internetu odwiedzili witrynę
RT Arabic ponad 23 mln razy. Wskaźnik ten jest wyższy niż w przypadku innych mediów w języku arabskim:
Al Arabiya,
Al Jazeera,
Al Mayadeen,
CNN Arabic czy
Sky News Arabia. Stronę
RT Arabic odwiedzali najczęściej użytkownicy w Egipcie (łącznie około 20%), a dalej - internauci z Arabii Saudyjskiej i Algierii (8,7%), Tunezji (6,2%) i Maroko (5,8%).
Na
Facebook liczba subskrybentów programu
RT Arabic osiągnęła 13 milionów, czyli więcej niż arabskich wersji
CNN,
BBC,
Sky News,
DW,
France 24 i
Euronews.
RT Arabic wyprzedza wszystkie arabskojęzyczne wersje zagranicznych konkurentów w regionie arabskim pod względem liczby wyświetleń i liczby subskrybentów na
YouTube - odpowiednio ponad 660 mln i 870 tys.
We wrześniu 2017 roku
RT Arabic, który świętował 10 lat istnienia w telewizji, wprowadził projekt
RT Online. Użytkownicy sieci społecznościowych w czasie rzeczywistym stali się uczestnikami programów informacyjnych i na żywo przekazują wydarzenia, których byli świadkami.
RT Arabic jest zdobywcą kilku prestiżowych odznaczeń na różnych międzynarodowych festiwalach, m.in.
New York Festivals,
AIB Awards i
Promax BDA. Nagrodę zdobył też na irackiej gali
Al Ghadir. W 2017 roku dziennikarze
RT Arabic zostali wyróżnieni przez Narodowy Związek Profesjonalnych Dziennikarzy Iraku, a także Związek Dziennikarzy Syrii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.