Internetowa usługa SVOD Showmax zadebiutowała na polskim rynku 15 lutego 2017 roku. Polskim oddziałem Showmax kierował Maciej Sojka, pracujący wcześniej m.in. w Google czy jako szef TVN24 oraz prezes ITI Neovision. W zespole Showmax w Polsce znaleźli się także Grzegorz Esz jako dyrektor marketingu (związany wcześniej z UPC Polska i T-Mobile) oraz Jerzy Dzięgielewski jako dyrektor ds. treści (pracował wcześniej w HBO Central Europe).- 31 stycznia 2019 Showmax wycofuje się z Polski, a usługa przestanie być dostępna - napisano w oświadczeniu przesłanym „Presserwisowi” przez Magdalenę Marzec, Communications Manager Showmax w Polsce. - Jest to następstwem strategicznej decyzji właściciela Showmax - Naspers Group, o wycofaniu się z działalności w sektorze rozrywki wideo prowadzonej w ramach MultiChoiceGroup, do której włączony został Showmax - wyjaśnia firma. Dodaje, że wprowadzi MultiChoiceGroup na giełdę w Johannesburgu i przestanie być jej właścicielem. - Pomimo dobrych wyników i popularności serwisu, dalszy rozwój Showmax Polska, jako jedynej firmy działającej w obszarze wideo poza Afryką, nie mieści się w ramach przyjętej strategii zarówno MCG, która koncentruje się na kontynencie afrykańskim, jak i Naspersa. Showmax Africa nadal będzie działać jako część MultiChoiceGroup.