Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Codziennie zostawiamy za sobą ślady: tony metalu, kilogramy plastiku, kłęby smogu. Wyborcza.pl, wysokieobcasy.pl i Orange Flex od 18 listopada br. będą zachęcać wszystkich do bardziej świadomych zachowań i zamiany złych śladów na dobre.
- Wspólnie uczmy się, jak być eko! - przekonują organizatorzy akcji „Bez śladu - od ciebie zależy, jaki zostawisz po sobie ślad”. - Czytaj, podejmuj wyzwania, wygrywaj nagrody i ratuj planetę! Każdy mały krok się liczy, każdy dobry ślad prowadzi do celu. Razem możemy więcej! - dodają.
W poniedziałek, 25 listopada br. twórcy „Bez śladu” zaproszą internautów do podjęcia pierwszego z wyzwań - bycia bardziej eko w kuchni, czyli np. używania wielorazowych toreb na zakupy czy takiego gotowania, by ograniczyć marnowanie żywności. Tematami kolejnych wyzwań będą m.in. segregowanie śmieci czy podróże w duchu eko.
Aby podjąć wyzwanie, należy zapisać się na newsletter ekologiczny „Bez śladu” na stronie internetowej akcji
(przejdź na stronę). Każdy, kto zgłosi się w ten sposób do akcji, otrzyma unikalny kod na prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” z 2-miesięcznym okresem testowym oraz kod promocyjny do Orange Flex
(więcej tutaj). Podczas aktywacji usługi Orange Flex przyznaje on bonus w wysokości 50 zł w formie zwrotu pieniędzy na kartę podpiętą do aplikacji.
Akcja potrwa sześć tygodni - od 25 listopada 2019 roku do 6 stycznia 2020 roku. Przez cały ten czas będzie można dołączyć do konkursu, w którym do wygrania są iPhone 11 PRO i Apple Watch'a Series 5.
Aby wziąć udział w zabawie, trzeba zapisać na newsletter ekologiczny „Bez śladu” na stronie internetowej akcji
(przejdź na stronę), zrobić zdjęcie, pokazujące podejmowanie wyzwania „Bez śladu" - umieścić je na Instagramie z hasztagiem „#bezśladu” oraz otagować „@orange_flex” i „@gazeta_wyborcza”. Każde podjęte wyzwanie to dodatkowa szansa na wygraną. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają konkursowe nagrody.
Akcję „Bez śladu - od ciebie zależy, jaki zostawisz po sobie ślad” przygotowały wyborcza.pl, wysokieobcasy.pl i Orange Flex.
- „Wyborcza” trzyma rękę na pulsie i pilnuje ekologii. W „Wyborczej na zielono" skupiamy się przede wszystkim na katastrofie klimatycznej, a „Wysokie Obcasy” podpowiadają, jak żyć w duchu zero waste. Z kolei Orange Flex stworzyło usługę, która jest bliska środowisku - np. cały proces aktywacji pakietów przebiega cyfrowo, więc zużycie papieru ograniczono do minimum. Dlatego wspólnie działamy. Wszyscy, którym kondycja planety jest bliska, powinni trzymać się razem
- mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Wyborczej”.
Akcja będzie promowana zarówno przez serwisy z grupy Wyborcza.pl, jak i Orange Flex.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.