Ponad jedna trzecia (37 proc.) miłośników sportu na żywo zrezygnowała z subskrypcji usługi streamingowej ze sportem na żywo, przy czym główną przyczyną dla 45 proc. z nich były koszty. Najbardziej aktywni konsumenci sportowi (oglądający ponad 11 godzin treści na żywo tygodniowo) anulowali subskrypcje z powodu braku relacji ze spotkań ich ulubionych drużyn (23 proc.), trudnego w obsłudze interfejsu (15 proc.) lub nadmiernego opóźnienia w transmisji (19 proc.).- Dostawcy treści mają ogromną szansę na przekształcenie całego krajobrazu transmisji sportowych poprzez zaoferowanie większego wyboru i większej ilości treści związanych z konkretnymi drużynami. Istnieje potencjał w zakresie budowania globalnej widowni wokół niszowych dyscyplin sportowych i lig, którym obecnie nie jest poświęcana wystarczająca ilość czasu antenowego. Jednak aby to zrobić, muszą wykorzystywać najnowsze i najbardziej elastyczne zasoby technologiczne - powiedział Ariff Sidi, General Manager, Media Platform, Verizon Media.
Poproszeni o wybranie między rozdzielczością 4K a zmniejszeniem opóźnień w transmisjach na żywo, dwie trzecie fanów sportu (66 proc.) wskazało jakość UHD, a jedna trzecia (34 proc.) optuje za mniejszymi opóźnieniami.- Branża dużo mówi o tym, że usługi streamingowe są „podobne do telewizyjnych”, ale miłośnicy sportu na żywo tak naprawdę chcą innych doświadczeń, całkowitej kontroli. Dostawcy usługi streamingowych są znacznie bardziej zdolni do wprowadzania innowacji, ponieważ mają luksus korzystania z zaawansowanych technologii, które mogą zaspokoić potrzeby każdego konsumenta od pierwszego dnia - dodał Ariff Sidi. - Usługi ze sportem na żywo mogą naśladować najlepsze aspekty tradycyjnej telewizji, jednocześnie dostarczając fanom całkowicie unikalnych wrażeń.
- Widzimy jeszcze więcej dowodów na potrzebę dostosowania treści i modeli biznesowych do indywidualnych potrzeb widzów. Dostawcy usług mogą w pełni wykorzystać prawdziwą elastyczność streamingu online, aby spersonalizować każdy aspekt doświadczeń - od treści po sposób, w jaki zarabiają - dodał Ariff Sidi.
Kabel Cablink 5xGI-18S biały 5m
Włoski, 5-żyłowy przewód koncentryczny 75 Ohm Cablink 5xGI-18S biały 5m...
55 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 800UHD
AB CryptoBox 800UHD - najnowszy odbiornik Ultra HD marki AB...
349 zł Więcej...Kabel bez wiercenia - super płaski
Przejściówka 20cm umożliwiająca przejście kabla antenowego do anteny satelitarnej lub...
15 zł Więcej...