reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Działania T‑Mobile w sytuacji epidemicznej

dodano: 2020-03-16 11:09 | aktualizacja: 2020-03-16 12:49
autor: Jerzy Kruczek | źródło: T-Mobile

T-Mobile Operator T-Mobile ze względu na sytuację epidemiczną w Polsce już od kilkunastu dni podejmuje działania w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, współpracowników i klientów.

T-Mobile


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Działania T‑Mobile w sytuacji epidemicznej
T-Mobile przede wszystkim podkreśla, że jako operator infrastruktury krytycznej na bieżąco monitoruje wszelkie pojawiające się w Polsce zagrożenia i jest w ciągłym kontakcie z odpowiednimi służbami, by zapewnić stabilne usługi dla naszych klientów.
 

Nasza sieć działa obecnie bez zakłóceń. Wdrożono wszystkie niezbędne środki, aby przygotować ją zarówno na zwiększone zapotrzebowanie na usługi głosowe, jak i transmisję danych wynikające z zamknięcia szkół i przedszkoli, zwiększonego wykorzystania pracy zdalnej oraz wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.

Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i współpracowników – już w lutym wprowadziliśmy dodatkowe środki i działania minimalizujące możliwość rozprzestrzenienia koronawirusa w naszej firmie. Począwszy od poniedziałku, pracownicy i współpracownicy, którzy mają możliwość pracy z domu mogą do odwołania pracować zdalnie.

Będziemy na bieżąco obserwować sytuację w kraju, a także jej wpływ na zachowanie klientów i zapotrzebowanie na usługi, dostosowując pracę firmy i sieci do tych potrzeb.

Informacja o sklepach

W związku z wdrożeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce chcielibyśmy poinformować, że począwszy od soboty 14 marca, zgodnie z zarządzeniem polskiego rządu we wszystkich galeriach handlowych zostały zamknięte sklepy, w tym placówki T‑Mobile. Do czasu, gdy sytuacja i zarządzenia nie ulegną zmianie sklepy uliczne pozostają otwarte.

W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników oraz ze względu na zalecenie ograniczenia wychodzenia z domu zachęcamy wszystkich naszych klientów w pierwszej kolejności do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z obsługą klienta, w tym wsparcia telefonicznego pod numerem 602 900 000, czatu na www.t-mobile.pl, Przypominamy również, że większość transakcji można dokonać za pośrednictwem aplikacji Mój T‑Mobile.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii T-Mobile


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - Netflix

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

459 zł Więcej...

Transmiter HDMI Megasat Premium do max. 100m

Bezprzewodowy transmiter HDMI firmy Megasat. Urządzenie pozwala na przesłanie sygnału...

690 zł Więcej...

Kamera SJCAM SJ8 PRO

980 zł Więcej...
reklama