reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

ITI Neovision już pod nową nazwą CANAL+ Polska

dodano: 2020-07-15 12:21 | aktualizacja: 2020-07-15 12:58
autor: Anita Kaźmierska | źródło: CANAL+/satkurier.pl

Canal+ Spółka ITI Neovision S.A., operator CANAL+ w Polsce, zmienił 15 lipca br. dotychczasową nazwę na CANAL+ Polska S.A. Warunki umów abonenckich oraz regulaminy świadczenia usług nie ulegają zmianie. Nie wymaga to też od klientów podejmowania żadnych czynności formalnych, informuje spółka. Ponadto CANAL+ Polska poinformował, że złożył prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego (KNF).

CANAL+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmiana nazwy spółki ITI Neovision S.A. na CANAL+ Polska S.A. to kontynuacja procesu rebrandingu rozpoczętego we wrześniu ub.r. Wtedy logo nc+ zastąpiono logo CANAL+, co zapoczątkowało proces konsolidacji nazewnictwa i pozwoliło na dalszą budowę ekosystemu marki CANAL+. W kolejnych miesiącach logo CANAL+ było tym samym coraz mocniej widoczne w portfolio produktów spółki, w tym m.in. za sprawą wprowadzenia na rynek nowego serwisu CANAL+ telewizja przez internet (OTT) czy usługi Premiery CANAL+.

W osobnym komunikacie spółka poinformowała, że złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. Co istotne spółka i jej akcjonariusze nie podjęli jeszcze ostatecznej decyzji co do przeprowadzenia oferty publicznej. Spółka będzie informować o kolejnych krokach po zatwierdzeniu prospektu przez KNF oraz rozważeniu warunków rynkowych i innych czynników.

Niezależnie od ostatecznej decyzji dotyczącej oferty publicznej, Grupa CANAL+, akcjonariusz większościowy spółki z 51 proc. udziałów (będąca częścią grupy Vivendi) potwierdza, że zamierza pozostać strategicznym akcjonariuszem spółki. Oznacza to, że wprowadzenie akcji na giełdę dotyczyłoby tylko mniejszościowych akcjonariuszy CANAL+ Polska. Są nimi: TVN Media (32 proc.) oraz LGI Global Ventures Holding BV (17 proc.), spółka zależna Liberty Global, właściciela UPC.

CANAL+ Polska podał w komunikacie, że na koniec grudnia 2019 roku miał około 2,7 mln abonentów. Ostatnio ujawnioną liczbą abonentów było 2,163 mln abonentów na koniec czerwca 2019 roku.

CANAL+ Polska jest operatorem Platformy CANAL+, oferującej pakiety, które obejmują zarówno własne kanały telewizyjne, jak i kanały podmiotów trzecich, jak również nowo wprowadzonej usługi streamingowej CANAL+ (OTT). CANAL+ Polska jest również zaangażowany w dystrybucję filmów za pośrednictwem swojej spółki zależnej - Kino Świat, jednego z wiodących dystrybutorów filmów w Polsce.

W 2019 roku spółka ITI Neovision osiągnęła przychody (przed konsolidacją) w wysokości 2 267 960 000 zł. Zysk operacyjny wyniósł 105 721 000 zł, a zysk netto 87 733 000 zł. Kwota planowanej dywidendy wynosi 115 298 000 zł (obejmuje niepodzielone zyski z wcześniejszych lat).
 

CANAL+ Polska posiada ugruntowaną pozycję lidera telewizji premium w Polsce. Stawiamy na jakość i innowacje, co przekłada się na nasz systematyczny wzrost i konsekwentne poszerzanie bazy abonentów od 2016 roku. W ostatnim czasie wzbogaciliśmy naszą ofertę o usługę streamingową CANAL+ (OTT). Jako zarząd koncentrujemy się na wdrażaniu strategii, podczas gdy akcjonariusze rozważają kolejne kroki w procesie potencjalnej oferty publicznej.

- powiedziała Edyta Sadowska, dyrektor generalna i prezes zarządu CANAL+ Polska.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CANAL+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...