reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

CNN International: Większy zasięg treści biznesowych

dodano: 2021-05-21 10:31 | aktualizacja: 2021-05-21 17:14
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN International „CNN Marketplace Europe” CNN International wraz z rozwojem „CNN Marketplace” zapowiada nowe programy i treści, które będą emitowane w telewizji i udostępniane na platformach cyfrowych stacji. Dotyczą one prowadzenia biznesów w Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie w nowej, ukształtowanej przez pandemię rzeczywistości. „CNN Marketplace Asia” i „CNN Marketplace Europe” rozpoczną nadawanie na antenie CNN International w sobotę, 22 maja br., a „CNN Marketplace Middle East” wystartuje w późniejszym okresie tego roku. Ekspansja „CNN Marketplace” obejmuje wzmocnienie dotychczasowej oferty - programów „CNN Marketplace Africa”, „Quest Means Business” czy „First Move”.

CNN International „CNN Marketplace Europe”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zapowiada nadawca, w programach „CNN Marketplace Asia”, „CNN Marketplace Europe” i „CNN Marketplace Middle East” pojawią się trendy makroekonomiczne kształtujące rynki Azji, Europy i Bliskiego Wschodu oraz zostaną zaprezentowane najważniejsze gałęzie przemysłu i profile kluczowych przedsiębiorstw w tych regionach. Te comiesięczne programy i dedykowane im nowe sekcje na stronie internetowej CNN Business dostarczą wiadomości globalnej widowni CNN - przede wszystkim złożonej z liderów biznesu i decydentów - na temat odbudowy gospodarki po pandemii, analizując także termin nowej gospodarki i napędzane innowacjami sposoby jej funkcjonowania.

Na wszystkich platformach „CNN Marketplace” będzie można znaleźć mnóstwo pogłębionych wywiadów, raportów i analiz na temat najnowszych trendów branżowych i regionalnych w takich obszarach jak: technologia, zrównoważony rozwój, motoryzacja i mobilność, zdrowie i medycyna, energia i e-commerce. Odbiorcy „CNN Marketplace” mogą spodziewać się również relacji „na żywo” z wydarzeń handlowych i biznesowych, gdy tylko te powrócą.

Ekspansja „CNN Marketplace” obejmuje wzmocnienie dotychczasowej oferty programów i stron o tematyce biznesowej, w tym wieloletniego, cotygodniowego „CNN Marketplace Africa” (więcej tutaj), codziennie emitowanych flagowych programów „Quest Means Business” z udziałem Richarda Questa (więcej tutaj) i „First Move” z Julią Chatterley, a także strony internetowej CNN Business, która odnotowała wzrost liczby unikalnych użytkowników o 66 proc. w ciągu ostatniego roku. Nowe programy będą skierowane do szerokiego grona odbiorców CNN, obejmujących wpływowych przedsiębiorców z całego świata, w tym 67 proc. dyrektorów firm o przychodach powyżej 100 mln dol., 71 proc. dyrektorów firm międzynarodowych i 72 proc. decydentów rządowych (GBI 2020 Global Business Influencers 2020 - Stany Zjednoczone Ameryki/ Europa/ APAC/ Bliski Wschód/ Afryka). Co więcej, ostatnie badania wskazują, że wiadomości CNN o tematyce biznesowej są przez konsumentów oceniane lepiej od konkurencyjnych międzynarodowych stacji telewizyjnych (CNN Brand Study 2021 przeprowadzone przez Toluna, 19 rynków międzynarodowych, dane za WarnerMedia).

„CNN Marketplace Asia” poprowadzą Selina Wang oraz Kristie Lu Stout. W pierwszym odcinku programu zostaną pokazani najwięksi gracze e-commerce w regionie, którzy omówią możliwości cyfrowej transformacji oraz kwestię przyspieszenia rozwoju e-commerce w Azji. Prezenterkami „CNN Marketplace Europe” będą Nina dos Santos i Anna Stewart, a program rozpocznie się od pogłębionej analizy zachodzącej w Europie rewolucji w transporcie,  innowacji w sektorze motoryzacyjnym oraz rosnącego wykorzystania dronów w biznesie. Szczegóły dotyczące „CNN Marketplace Middle East” zostaną zaprezentowane w nadchodzących miesiącach.

- Pandemia nie do poznania zmieniła obowiązujące od dawna na świecie reguły biznesu i przyjęte normy. Ekspansja franczyzy „Marketplace” na wiele regionów i kolejne platformy to odpowiedź na oczekiwania naszych odbiorców. Gdy świat globalnego biznesu wkracza w nową erę, widzowie chcą dowiedzieć się czegoś więcej zarówno o firmach i innowacyjnych liderach, jak i o wprowadzonych już prekursorskich rozwiązaniach. Dzięki globalnemu zasięgowi naszej stacji, unikalnemu dostępowi do poszczególnych informacji i specjalistycznej wiedzy biznesowej jesteśmy przygotowani, aby opowiedzieć o tym światu

- mówi Ellana Lee, senior vice president, CNN International, managing editor for Asia Pacific & global head of features content.


Program „Marketplace Asia” zostanie wyemitowany w kanale CNN International w następujących terminach: w sobotę, 22 maja br. o godzinie 12:00 CET, w niedzielę, 23 maja br. o godzinie 19:15 CET oraz w środę, 2 czerwca br. w godzinach 15:45 i 21:45 CET. Program „Marketplace Europe” zostanie wyemitowany w CNN International w następujących terminach: w sobotę, 22 maja br. o godzinie 12:15 CET, w niedzielę, 23 maja br. o godzinie 19:00 CET oraz w środę, 26 maja br. w godzinach 15:45 i 21:45 CET.
 
Zain Asher prowadzi program „CNN Marketplace Africa”, foto: Jeremy Freeman/Cable News Network/Time Warner Company
Zain Asher prowadzi program „CNN Marketplace Africa”, foto: Jeremy Freeman/Cable News Network/Time Warner Company
Zain Asher prowadzi program „CNN Marketplace Africa”, foto: Jeremy Freeman/Cable News Network/Time Warner Company
Zain Asher prowadzi program „CNN Marketplace Africa”, foto: Jeremy Freeman/Cable News Network/Time Warner Company


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe programy


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

125 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...

189 zł Więcej...

Odbiornik TechniSat DIGIPLUS UHD S

DIGIPLUS UHD S to najnowszy flagowy dekoder uznanej, niemieckiej firmy...

1 190 zł Więcej...